Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ  اظهار کرد: با کنترل تردد خودرو‌های عبوری محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، ماموران قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد تهران موفق شدند یک دستگاه خودروی پژو پارس دارای کالای قاچاق را در بزرگراه خلیج فارس عوارضی "تهران – قم" شناسایی و توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، عنوان کرد: در بازرسی انجام شده از داخل این خودرو ۲۰ دستگاه لپ تاپ، ۲۲۹ عدد وایرلس و ۴۰۵ قطعه لوازم جانبی کامپیوتر که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

فرمانده یگان امداد پایتخت با اشاره به اعتراف راننده خودرو مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالا‌ها را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ آدینه وند با تاکید بر ادامه اجرای اینگونه طرح ها، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا ازاهداف همیشگی پلیس است و یگان امداد فاتب با تمام توان با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم بر خورد می‌نماید.

وی افزود: متهم برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ شد.

بیشتر بخوانید

دستگیری موبایل قاپ و کشف ۷ فقره سرقت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توقیف کالا اخبار حوادث یگان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: مأموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف و کفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کالاهای مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود، از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6087937

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان