Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:43:15 GMT

نگذارید جریان فکر و اندیشه شهید شود 

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۸۶۲۷

نگذارید جریان فکر و اندیشه شهید شود 

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حامد فخری زاده فرزند شهید محسن فخری زاده در واکنش به پویش (علم و علمت زمین نماند) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، در پیامی ضمن تقدیر و تاثیرگذار بودن کار دانش آموزان گفت: نگذارید جریان فکر و اندیشه شهید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی دیگر از پیام خود آورده است: قطعا مهمترین موضوع بعد از شهادت، جلوگیری از شهید شدن جریان فکری و اندیشه شهید است. موضوعی که متاسفانه دشمن به شدت برای تحققش سرمایه گذاری می کند. 

فرزند شهید فخری زاده عنوان کرد: تنها سلاح این شهید بزرگوار قلمش بود انشالله که به همت جوانان این مرز و بوم، تنها سلاح این شهید بزرگوار زمین نماند. 

فخری زاده همچنین نوشت: خون شهدا متصل به خون سید و سالار شهیدان است. انشالله به حق خون پاک این شهید پرچم این انقلاب هر چه سریعتر به دست صاحب اصلی خودش حضرت ولیعصر (عج) برسد و ما هم جزو یاران آن حضرت باشیم. 

پیش از این دانش آموزان انجمن اسلامی پویشی با عنوان علم و علمت زمین نماند در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار راه اندازی کردند.

به گزارش ایرنا، تروریست‌ها هفتم آذرماه امسال با کمین در مسیر خودروی حامل شهید محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی‌شهر آبسرد دماوند در عملیاتی انتحاری و مسلحانه این دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

برچسب‌ها اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان محسن فخری‌زاده دانش‌آموزان پروندهٔ خبری ترور شهید فخری زاده؛ دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان محسن فخری زاده دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان محسن فخری زاده دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد

کرباسچی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در جهت اجرای طرح افق شاهد با هدف توانمندسازی آموزگاران مدارس شاهد استان، ۶ ساعت کارگاه آموزشی یا ۱۲ ساعت دوره ضمن خدمت برای ۱۸۳ آموزگار دوره ابتدایی ۲۰ مدرسه در۳ قطب بیرجند، قاین و فردوس از اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت امسال برگزارمی شود.

او با بیان این که طرح افق شاهد در زمینه ارتقای فعالیت‌های قرآنی مدارس ابتدایی شاهد استان اجرایی می‌شود، افزود اداره شاهد و امور ایثارگران، یکی از ارزشی‌ترین ارکان آموزش و پرورش استان به شمار می‌رود.

کرباسچی بر توجه ویژه و وافر به این بخش اثرگذار در فرایند‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان تأکید کرد و ادامه داد: تمامی فعالیت‌های تعلیم و تربیت باید به ایثارگری ختم شود و چنانچه از تبیین ارزش‌ها به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان غفلت کنیم، تمامی فعالیت‌های ما بیهوده خواهد بود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه مدیریت منابع آموزش وپرورش خراسان جنوبی، بیان کرد: برگزاری کارگا‌های توانمند سازی باهدف تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی آموزگاران مدارس ابتدایی شاهد در درس قرآن، مهم‌ترین رویکرد اداره امور شاهد و ایثارگران است که در این کارگاه‌ها معلمان باروش‌های نوین تدریس قرآن، در بخش‌های روان خوانی و روخوانی از سوی مدرسان میانی، به عنوان راهبران قرآنی طرح افق شاهد آشنا می‌شوند.

او ازبرپایی اردوی زیارتی، سیاحتی و ترویجی ۳روزه برای دانش آموزان دختر دوره‌های اول و دوم متوسطه شاهد و ایثارگر استان همزمان با عید سعید فطر خبر داد و تصریح کرد: این دانش آموزان به زیارت حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برادر بزرگوار امام رضا (ع) در طبس مشرف شده و از جاذبه‌های تاریخی، آموزشی، تربیتی، سیاحتی و گردشگری شهرستان طبس بازدیدمی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • هادی‌زاده سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری ازگل
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان