Web Analytics Made Easy - Statcounter

۸۴۰ استاد و مدرس گروههای علمی ـ تخصصی رصد و پایش محیطی و شبکه های استانی و ملی قدرت نرم و جنگ نرم در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، خطاب به فرمانده هوافضای سپاه تاکید کردند که به محض مشاهده تحرکات آمریکایی ها به خصوص هواپیمای بی۵۲ آمریکا در جدار مرزی آسمانی متمایل به ایران، آن را هدف قرار دهند.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج، در پی بزرگ نمایی برخی رسانه‌های فارسی زبان خارجی و مراکز رسانه‌ای غربی، عبری و عربی از تحرکات ناوهای غول پیکر و هواپیمای B۵۲ در منطقه، استادان و مدرسان قدرت نرم و جنگ نرم نهضت استادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران در نامه‌ای به سردار حاجی زاده با عنوان سردار فاتح عین الاسد، درخواست کردند تا به محض مشاهده این تحرکات به خصوص هواپیمای بی ۵۲ آمریکا در جدار مرزی آسمانی متمایل به ایران، آن را هدف قرار داده و سرنگون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

«یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذینَ یلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیجِدُوا فیکُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ» (توبه /۱۲۳)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید با کافرانی که به شما نزدیک‌ترند پیکار کنید و دشمنان دورتر، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند، آن‌ها باید در شما شدت و خشونت و قدرت احساس کنند و بدانید خداوند با پرهیزکاران است

سردار بسیجی امیرعلی حاجی زاده؛ فرمانده شجاع و انقلابی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

اللهم صلّ علی محمّدوآل محمّد؛

از آستانه سالروز ترور پنهانی سپهبد ایران و اسلام؛ شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه که با شکست اُبهت پوشالی لیبرال دموکراسی آمریکایی و ذلّت در جبهه آمرین، قاتلین و همکاران آنها در تحولات داخلی آمریکا و ضعف در کشورهای هم‌پیمان شأن توأم شده، مشاهده می‌شود که آمریکای رو به افول، اضمحلال و فروپاشی برای بازسازی چهره جهان خواری و جاری ساختن حس نوستالژی ابرقدرتی در داخل و خارج به تحرکاتی نمایشی در منطقه‌های مجاور ایران بزرگ، قهرمان و اسلامی مبادرت می‌کند، به خصوص با تصور خام در شبیه سازی اکنون و دوران قدیم و جاهلیت منطقه‌ای، به جابجایی ناوهای غول پیکر و هواپیمای B۵۲ در آسمان منطقه مبادرت می‌کند؛ رسانه‌های سعودی، لندنی، صهیونیستی و سازمان‌های مزدور منافقین و بقایای سلطنتی نیز به عنوان واحدهای رسانه‌ای تبلیغاتی ارتش درمانده آمریکا موظف شدند تا از جابجایی این آهن قراضه‌های غول پیکر آبی و هوایی به ترسانیدن ملت‌های منطقه بخصوص ایران بزرگ و ملّت سلحشور اقدام نمایند؛ در حالی که حتی کم‌سوادترین و غیر حرفه‌ای ترین تحلیل گران و آگاهان اجتماعی، سیاسی و امنیتی به خوبی واقف هستند ابتدای هرجنگی که آمریکا سردمدار آن باشد با آغاز سنگربندی‌های نژادی، زبانی و اجتماعی در شهرهای این کشور مصادف خواهد شد به خصوص اکنون که ساختمان مجلس و خیابان‌های این کشور صحنه کشتار داخلی شده است؛ پس! ناوها و هواپیماها به حرکت و پرواز درآمدند تا تنفسی مصنوعی به این موجود در حال احتضار دمیده شود؛ گو این که نمایش‌ها و مانورها برای تولید مضامین و قدرت نرم برای تصرف افکار و مهندسی ذهن، جهت پرهیز از رویارویی اصلی با ایرانیان و صدها هزار مجاهد مکتب مقاومت در آسیا صورت می‌پذیرد!

سردار انقلابی و فاتح عین الاسد! گروهای علمی تخصصی رصد و پایش گران محیطی و به خصوص شبکه‌های استانی و ملّی قدرت نرم در نهضت استادی دانشگاه‌های ایران ضمن گرامیداشت یوم الله اسقاط پهپاد راهبردی و رادار گریز گلوبال هاوک و یوم الله درهم کوبیدن سیمای پنجاه ساله ابرقدرتی آمریکا در پایگاه عین الاسد؛ به نمایندگی از جامعه استادان متدین و وطن خواه انتظار دارند جوانان دانشمند سازمان ملّت بنیاد هوافضا به محض ورود آهن پاره غول پیکر آبی و به ویژه بلافاصله پس از ورود سهوی یا عمدی B۵۲؛ این علامت‌های کهنه و قدیمی تولید ترس و لرزها از سوی استبداد و استعمار برای غارت ملّت های مظلوم و مستضعف، آن را به محض مشاهده در جدار مرزی و متمایل به آسمان این مرز پرگهر، مورد هدف قرار داده و سرنگون نمائید.

سردار عین الاسد! حالا وقتشه! زمان درهم کوبیدن فیل‌ها از سوی ابابیل ها! تا جهانیان پوشالی بودن تحرکات آبی و هوایی دشمنان متجاوز به سرزمین‌های ملی خود را دریابند.

ای ایران ای مرز پر گهر / ‏ ای خاکت سرچشمه هنر
دور از تو اندیشه بدان / ‏ پاینده مانی و جاودان

والعاقبه للمتقین

کد خبر 467922

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار حاجی زاده سقوط هواپیمای اوکراینی اوکراین هواپیمای اوکراینی پایگاه آمریکایی عین الاسد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه ها عین الاسد غول پیکر قدرت نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه

به گزارش قدس آنلاین، ایران که در اوج ظهور قدرت آمریکا موفق شد از رویارویی اجتناب کند و در سایه تحریم‌ها و محاصره، بر زخم‌هایش مرحم بگذارد؛ سه محور ثابت را حفظ و پیرامون آن دستاوردهایی کسب کرد: نخست؛ استقلال، ساختن کشور و اندوختن عناصر قدرت؛ دوم، انسجام اتحاد منطقه‌ای‌اش با سوریه و  سوم، موضع ایران در قبال فلسطین و جنبش‌های مقاومت و پافشاری در حمایت از آن‌ها. 

۲. نتانیاهو محاسبات خود را روی  دوگانه بنا کرد؛ اینکه آمریکا همچنان قادر به رویارویی و ایران هنوز در مرحله اجتناب از رویارویی است. او دچار غافل‌گیری مضاعف شد. همه‌چیز گویا بود که آمریکا – همان‌طور که جنگ در عراق و افغانستان نشان داد - دیگر نشاط اجتماعی و برتری نظامی لازم برای جنگیدن را ندارد. در جنگ علیه سوریه، آمریکا به گروه‌های تروریستی متوسل شد؛ با این حال، جنگ آن‌طور که آمریکا می‌خواست به پایان نرسید. اگر غافل‌گیری از آماده نبودن آمریکا برای رویارویی - فقط برای نتانیاهو بود، غافل‌گیری دوم هم برای او و هم برای دیگران بود؛ اینکه ایران برای رویارویی آماده است.

۳. پاسخ اسرائیل - که متکی به آمادگی آمریکا بود - شاهدی بر غافل‌گیری نخست بود؛ در حالی که پاسخ ایران - پیش از آن - بر اساس آمادگی ایران تعیین شده بود و مانور توان بازدارندگی، ایرانی - اسرائیلی نبود، بلکه ایرانی - آمریکایی بود. در جریان واکنش ایران، آمریکا تمام عناصر لازم برای شناخت توانایی ایران در به‌کارگیری قدرت را آزمایش و نیروها و متحدان خود را بسیج کرد، اما نتایج آن، او را ناکام گذاشت و نشان داد ایران دست بالا را دارد. دلیل نخست اینکه جمهوری اسلامی قادر است تمام نقاط حرکت نیروهای آمریکایی، حرکت هواپیماهای جنگی از مدیترانه به سمت خلیج فارس و کشورهای عربی و پراکندگی شبکه‌های موشکی را زیر نظر بگیرد و پهپادها و موشک‌های ایران، آماده‌باش را به تمام نیروهای آمریکا، اسرائیل و متحدانشان تحمیل کرد؛ در حالی که ایران فقط بخشی از آنچه در اختیار داشت را استفاده کرد و بخشی از آنچه که تصمیم به افشای آن داشت را در معرض رصد قرار داد. دوم، ناتوانی در تسلط الکترونیکی بر پهپادها و موشک‌هاست. دو ناوشکن ویژه پارازیت الکترونیکی برای انجام این مأموریت آماده شدند و نتیجه آن شکستی ناگوار بود؛ با وجود آنکه هواپیماهای ایرانی به مدت ۹ساعت، اهدافی در دسترس بودند. سوم اینکه موشک‌های معدود و مشخص ایران، بدون آنکه پدافندهای آمریکا و اسرائیل قادر به مقابله با آن‌ها باشند، به اهداف خود رسیدند.

۴. نبرد تمام شد؛ آزمون اذهان، اراده‌ها و توان فنی به پایان رسید و نتیجه «یک - صفر» به‌نفع ایران شد. این نتیجه نهایی است؛ زیرا دور بعدی پس از آن وجود نخواهد داشت و با توجه به نتایج این دور، در منطقه بسیار نوشته خواهد شد، به‌ویژه در مورد پرونده‌های جاری که در انتظار تعیین مرزهای قدرت میان آمریکا و ایران بود که ترسیم شد. پرونده اول، جنگ غزه است که تلاش نتانیاهو برای فرار از آن به سمت رویارویی ایران و آمریکا ناکام ماند. او اکنون باید به چالش‌های خود بازگردد، یا دنبال کردن جنگی که منجر به شکست بیشتر می‌شود یا تسلیم شدن در برابر شرایط مقاومت و تحمل ذلت. چشم‌انداز منطقه، سرنوشت عادی‌سازی روابط عربستان و اسرائیل و سرنوشت موضع‌گیری ترکیه هم از مسیر این جنگ و مسائل پیرامون آن عبور می‌کند.

این منطقه، از جو پرفشار اسرائیلی خارج شده و وارد جو کم‌فشار ایرانی می‌شود؛ در حالی که جوهره این گذار، بر برتری «بافنده فرش» بر «پوکرباز» در صبر، مهارت و پشتکار و برتری «قالی ایرانی» بر «موکت آمریکایی» استوار است.

مصطفی لشکری

دیگر خبرها

  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای