Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله مهدوی فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: تعطیلی کارخانه شیمی معدنی کبودرآهنگ غیر منطقی است.

حجت‌الله مهدوی دوشنبه ۲۲ دی ماه در بازدید از کارخانه شیمی معدنی در شهرک صنعتی ویان شهرستان کبودراهنگ، بر توسعه این کارخانه و ایجاد اشتغال بیشتر و گستردگی بازار فروش محصولات این کارخانه در سطح کشور و حتی در عرصه صادرات بین‌المللی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی اعلام کرد: شرکت شیمی معدنی همدان نخستین و تنها تولیدکننده کربنات کلسیم رسوبی در ایران و بزرگترین در منطقه غرب آسیا با نام تجاری برین با طیف گسترده محصولات در خدمت صنایع داخلی و بازارهای جهانی است و همه ما باید از این ظرفیت ملی برای پیشرفت شهرستان و افزایش تولید تلاش کنیم و هدف این است برای حل مشکل آلودگی هوا چاره بیندیشیم.

وی خاطرنشان کرد: محصولات این شرکت طیف گسترده‌ای از صنایع را پوشش می‌دهند از جمله صنایع رنگ و پوشش‌های صنعتی، انواع بتانه و سیلانت، خمیرهای آب بندی، صنایع پلیمر، لاستیک، کاغذ، مرکب چاپ، صنایع شوینده و بسیاری از صنایع دیگر که کربنات کلسیم مصرف می‌کنند.

فرماندار کبودراهنگ به همراه معاون امور عمرانی استاندار همدان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری از کارخانه شیمی معدنی در شهرک صنعتی ویان شهرستان کبودراهنگ بازدید کردند و از نزدیک مشکلات آلایندگی این کارخانه را مورد برسی قرار دادند.

برچسب ها: حجت الله مهدوی ، کبودرآهنگ ، شیمی معدنی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Liq

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حجت الله مهدوی کبودرآهنگ شیمی معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 6087048

دیگر خبرها

  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه