Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام «بپیوند» اینجا کلیک کنید اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.  سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس در آخرین معاملات خود، عدد ۱۹,۳۶۶ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته هشت درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حدود ۱۹میلیون برگه سهم، توسط معامله‌گران این نماد دست به دست شد. بپیوند روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۹,۶۱۸ریال آغاز خواهد کرد. ارزش معاملات امروز «بپیوند» به رقم ۳۸میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، اغلب فروشندگان اشخاص حقیقی بودند. این نماد پس از دقایق ابتدایی بازار که متعادل معامله شد، به صف فروش نشست. بپیوند برای چهارمین روز با افت قیمت رو به رو شد. گفتنی است هم‌گروهی‌های این نماد نیز یک دست قرمز شدند. قیمت سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس به قیمت عرضه اولیه خود نزدیک شد. برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۲۱دی)/ امیدواری سهامداران برای آغاز روند صعودی تجمع سهامداران بورس مقابل مجلس +عکس موافقت با ثبت‌نام ۷میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت ارزش سهام عدالت من (۲۱ دی ماه) تحلیل روزانه بازار سهام +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بپیوند عرضه اولیه انرژی برق سهام بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد

آگهی عرضه عمومی سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صبح امروز (یکشنبه) به‌ صورت رسمی منتشر شد.

قرار است ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس عرضه شود و در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه نیز مزایده این دو باشگاه انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
  • قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پارس فراسو عرضه کننده انواع اتوکلاو و استریل کننده بخار
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • قیمت پژو پارس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • انتشار آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال
  • آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد
  • اعلام شرایط واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • تخلیه رشد بهاری بورس