Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آنچه انتظار می‌رفت شبکه هفت رژیم صهیونیستی گزارش داد، نتانیاهو دستور احداث ۸۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را صادر کرد.

 به نقل از شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز، دوشنبه دستوراتی را برای گسترش احداث بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرک تل مناشیه و احداث بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرک‌های نفیه نحمیاه و ریحالیم صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با احداث ۴۰۰ واحد مسکونی دیگر در ایتمار، بیت ایل، شافی شومرون، کارنی شومرون و جفعات زئیو موافقت کرد.

پیش از این شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود، رژیم صهیونیستی در تقلا برای احداث ۸۵۰ واحد مسکونی است. حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک ایتمار، بیت ایل، شافی شومرون، اورانیت و جفعات زئیو ساخته می‌شود. حدود ۲۵۰ واحد مسکونی نیز در شهرک نفیه نحمیاه در شرق استان سلفیت در شمال کرانه باختری ساخته خواهد شد.

همچنین در شهرک تل مناشیه ۱۰۰ واحد مسکونی ساخته خواهد شد.

مسئولان رژیم صهیونیستی قصد دارند طی روزهای آتی ساخت ۸۵۰ واحد مسکونی را تصویب کنند.

رژیم صهیونیستی که نگران مخالفت جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا با ساخت شهرک‌سازی‌ها است، می‌خواهد تا قبل از ورود وی به کاخ سفید در ۲۰ ژانویه ساخت این واحدهای مسکونی را تصویب کند.

براساس آمار جنبش "صلح اکنون" رژیم صهیونیستی سال ۲۰۲۰، ۱۲ هزار و ۱۵۹ واحد مسکونی در شهرک‌ها ساخت که بیشترین آمار از سال ۲۰۱۲ بوده است.

جامعه جهانی شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی را غیرقانونی می‌داند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واحد مسکونی در شهرک رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو گفت: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان ماکو و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از طرح اقدام ملی مسکن در سایت شهر بازرگان بازدید کردند.

نادر کاظمی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ساخت مسکن و صاحب خانه نمودن جوانان فاقد مسکن و اقشار کم درآمد جامعه ضروری است این طرح با کیفیت و اهتمام ویژه پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم توجه به بحث نهضت ملی مسکن است، گفت: میانگین ساخت اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو از سطح استانی بالاتر است.

کاظمی ادامه داد: در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ماکو تا فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰۰ واحد آغاز شده است که دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 745564

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری