Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مقام مسوول مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا مهرویلا و محدوده ساسانی، ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* انسداد کندوان تا ساعت ۱۷

وی بیان کرد: محور کندوان حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ از مرزن آباد تا دزدبن از ۸ دی تا ۱۲ اسفند از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* ترافیک سنگین بین کرج و قزوین

محرابی نیا از تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

مقام مسوول مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین محدوده ساسانی از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر داد.

* کماکان ۱۰ جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است 

مقام مسوول مرکز مدیریت راه ها بیان داشت:‌ در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور گنج نامه-تویسرکان، محور خرم‌آباد-پلدختر، جاده وازک-بلده در مازندران، محور سروآباد-پاوه،  محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و ‌جاده پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی اضافه کرد: همچنین جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده شهداد-نهبندان به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

* افزایش ۳.۲ درصدی ترافیک جاده ها

محرابی نیا بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۳۱۳ دستگاه ترددشمار جاده ای، نسبت به روز قبل ۳.۲ درصد افزایش نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۷.۳ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

‌* ثبت ۲۲۰ هزار تردد بین تهران و کرج

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با ۱۱۲ هزار و ۳۴۵ تردد، آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۱ هزار و ۳۷۱ تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با ۱۰۷ هزار و ۶۳۰ تردد ثبت شد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آزادراه تهران جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

کد خبر 6086010

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محور قدیم کندوان در حوزه البرز مسدود می شود
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد