Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از تهران  : راهداران در حال پاکسازی جاده بودند که به علت بی احتیاطی خودرو عبوری متاسفانه به یکی از راهداران برخورد می کند که منجر به مصدومیت و انتقال وی به بیمارستان رباط کریم شد اما بر اثر شدت جراحات فوت کرد .مرحوم علی سرخوش از راهداران تلاشگر مجموعه راهداری ، بیش از ۱۵ سال در محورهای مواصلاتی جاده تهران ساوه در کسوت راهدار مشغول فعالیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

48

کد خبر 1475272

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده آبی بیگلو

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بامداد شنبه طی تماس با اورژانس و به دنبال برخورد خودروی پژو و جیپ در جاده آبی بیگلو، مابین آرخازلو و قره تپه، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۹ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

رئیس مدیریت حوادث و مرکز فوریت های پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه در تعطیلات عید فطر مشابه چنین حوادثی در جاده های اردبیل رخ داد، بیان کرد: بسیاری از جاده های اردبیل به دلیل برخی رعایت نکردن موارد ایمنی رانندگی چنین تصادفات تلخی را رقم می زند که امیدواریم با کاستن از عامل انسانی در جاده ها آمار تصادفات و مرگ و میرها نیز کاهش یابد.

کد خبر 6076531

دیگر خبرها

  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده ارتباطی دهستان موگویی
  • بازگشایی جاده موگویی چهارمحال و بختیاری
  • ۳۲۳ ساختمان پرخطر تهران ارزیابی شد/۱۳۷ بیمارستان در اولویت مقاوم‌سازی
  • ۹ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده آبی بیگلو
  • ارزیابی ۳۲۳ ساختمان پرخطر در تهران/ ۱۳۷ بیمارستان ناایمن در اولویت مقاوم سازی