Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امیر خلیفه اصل عصر روز دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل قشقایی شیراز در نشست خبری بیان کرد: هر ۲ تیم بازی بسیار خوب و درگیرانه‌ای به نمایش گذاشتند و جا دارد از بازیکنان تیمم که با تمام وجودشان بازی کردند تشکر کنم. امروز توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و در نهایت یک امتیاز گرفتیم.

وی افزود: تاکنون در مورد داوری‌ها صحبت نکردم ولی امروز داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد، همچنین در دقیقه ۹۰ بازیکن ما در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم استقلال خوزستان چه گناهی مرتکب شده که اینگونه با این تیم برخورد می‌کنند؟ در بازی با تیم چوکا تالش نیز گل سالم ما را آفساید اعلام کردند و ا مروز هم گل صد درصدی ما مردود شد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: نمی‌دانم باید با تیم حریف مبارزه کنیم یا با داور بجنگیم. واقعا در حق مردم خوزستان اجحاف می‌شود لذا از کمیته داوران می‌خواهم دقت بیشتری کنند.

وی در خصوص بازی بیان کرد: تیم قشقایی بسیار بسته بازی می‌کرد اما با این وجود موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم. آنها فشرده بازی می‌کردند و روی ضدحملات برنامه داشتند.

می‌توانستیم به راحتی پیروز میدان شویم

سرمربی تیم قشقایی شیراز نیز گفت: امروز شاهد یک بازی بین تیم‌های بالا و پایین جدول لیگ یک بودیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما متاسفانه بازیکنان ما از روی بی‌دقتی موقعیت‌های گلزنی را از دست دادند.

داریوش هرمزی با بیان اینکه استقلال خوزستان یک تیم بزرگ و با شاخصه‌های فنی خوبی است که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد افزود: بی شک اگر این تیم مثل ما حمایت نشود جایگاه خوبی نخواهد داشت لذا از مسوولان استقلال خوزستان می‌خواهم که به داد این تیم برسند.

وی گفت: فکر می‌کنم داور روی اخراج بازیکن ما در این بازی، سخت‌گیری کرد و می‌توانست از کارت زرد دوم صرف نظر کند. اگر دوست داریم مشکل داوری کشور حل شود باید به داوران جوان و شجاع بیشتر بها داده شود و از این داوران استفاده کنند.

وی افزود: تیم ما جوان است و نیاز به زمان بیشتری دارد ضمن اینکه باید حمایت شویم تا برای رتبه‌های بالایی جدول بجنگیم. از استاندار فارس می‌خواهیم که به این تیم بیشتر کمک کند. شیراز ۱۰ سال در لیگ برتر نماینده نداشته لذا اگر مسوولان استان دوست دارند در لیگ برتر تیمی داشته باشیم باید حمایت کنند. امروز با حمایت هواداران به اهواز آمدیم و آنها برایمان هتل و اتوبوس تهیه کردند.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و قشقایی شیراز که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز اخبار کنکور استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: از آقای تاج، درخواست می‌کنم بازی‌های هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر اینکه داور مصاف استقلال و آلومینیوم بابت اعلام گل از سوی کمکش ناراحت بوده، اظهار کرد: من این خبر را شنیدم ولی این اتفاق باور نکردنی است. مگر می‌شود داور به کمک خود بگوید چرا گل را اعلام کرده‌ای؟ این دیگر اشتباه داوری و اتفاق نیست، این یک فاجعه است!

وی افزود: هفته گذشته در ورزشگاه آزادی گل سالم استقلال را نادیده می گیرند و این هفته هم شانس آوردیم کمک داور پرچم زد وگرنه این دو امتیاز هم مثل دو امتیاز بازی قبل از دست می دادیم.

خطیر ادامه داد: از  آقای مهدی تاج، رییس محترم فدراسیون فوتبال عاجزانه تقاضا می کنم به این موضوع ورود کند. اتفاقاتی در هفته های اخیر رخ داده که به شدت نگران کننده است. اتفاقات اخیر در بازی‌های لیگ برتر این نگرانی را تشدید می‌کند که در هفته های حساس پایانی هم شاهد تکرار و توالی اشتباهات داوری باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: بارها خواهان استفاده از تکنولوژی VAR شده‌ایم و الان هم اصرار به این قضیه داریم. از رییس محترم فدراسیون فوتبال می خواهیم برای هفته های پایانی از تکنولوژی کمک داور ویدیویی برای بازی های تیم های مدعی قهرمانی استفاده شود. در هفته بیست و پنجم، استقلال در تبریز با تراکتور و پرسپولیس در تهران با سپاهان بازی دارد و با توجه به شرایط جدول، اهمیت این دو بازی از شهرآورد پایتخت کمتر نیست. 

علی خطیر تاکید کرد: هیچ تیمی به اندازه استقلال از ابتدای فصل قانون را رعایت نکرده است و در بیانیه دادن و مصاحبه در خصوص داوری هم ما هیچ زمانی شروع کننده نبودیم. انصاف نیست هم به قانون احترام بگذاریم و هم قانون از ما حمایت نکند.

علی خطیر گفت: از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و سایر مسئولان سازمان لیگ می‌خواهم در چیدمان داوران دقت کنند. من خیلی حرفه ای از کمیته داوران می خواهم در چیدمان دا‌ری دقت کنند. قطعا خود کمیته داوران و مردم روند قضاوت ها را می بینند و نیازی نیست که جریان سازی صورت بگیرد. امیدوارم به این موضوع در این هفته‌های پایانی دقت شود. 

وی تاکید کرد: استقلال صدر نشین لیگ است و ما نیازی نداریم که داوران به سود تیم ما سوت بزنند ولی خواسته ما این است که داورانی که در مورد آنها هر گونه شائبه، عقبه و حتی شایعه وجود دارد برای بازی های تیم های بالای جدول انتخاب نشوند.فکر نمی کنم این خواسته غیر منطقی باشد.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: همان گونه که هرگز یک داور قائمشهری حتی اگر داور بین المللی باشد، برای نساجی سوت نمی زند و یا داور تبریزی برای قضاوت بازی تراکتور انتخاب نمی شود، داوری که عقبه خوبی ندارد یا در گذشته شائبه رنگی بودن داشته، نباید برای تیم های دیگر  یا حتی برای استقلال قضاوت کند.

وی تاکید کرد: تحقیق درباره این گرایش ها و بررسی صحت سنجی علایق رنگی و کسانی که اشتباهات تاثیر گذار داشته اند  اصلا کار سختی نیست و در لیگ های معتبر کشورهای اروپایی نظیر انگلیس، اسپانیا و ایتالیا همین کار انجام می شود و خیلی شفاف درباره گذشته داوران و تمایلات فوتبالی آنها تحقیق می شود. 

خطیر در پایان گفت: من خیلی کلی صحبت کردم و به جزییات ورود نکردم اما از ریاست محترم فدراسیون می خواهم همانطور که ابتدای فصل خیلی شفاف به ضعف دا‌وری و لزوم تقویت این کمیته اشاره کرد، حالا در هفته های پایانی روی روند انتخاب داوران ورود داشته باشند. شک ندارم با انتخاب داوران کم اشتباه و نفرات واجد شرایط استقلال می تواند به شایستگی خود در لیگ ادامه بدهد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • خطیر: از آقای تاج، درخواست می‌کنم بازی‌های هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کند