Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره‌بار با قیمت هر کیلوگرم ۱۸هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود که یک هزار و ۵۰۰ تومان از قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومانی مصوب ستاد تنظیم بازار ارزان‌تر است.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر، مرغ کامل تازه با پوشش کیسه نایلونی به قیمت هر کیلوگرم ۱۸هزار و ۹۰۰ تومان و با بسته‌بندی بشقابی به قیمت هر کیلوگرم ۱۹هزار و ۲۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد و به عبارتی، تهیه یک عدد مرغ متوسط به وزن یک کیلو و ۸۰۰ گرم با پرداخت ۳۴ هزار تومان در میادین امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این سازمان، تخم مرغ تازه تنظیم بازار نیز با قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود و به عبارتی، یک شانه ۳۰ عددی تخم مرغ تنظیم بازاری به وزن یک کیلو و ۹۰۰ گرم در میادین به قیمت ۳۲هزار و ۱۰۰ تومان و یک شانه ۳۰ عددی تخم مرغ شناسنامه‌دار به وزن یک کیلو و ۹۰۰ گرم نیز در میادین به قیمت ۳۲هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز مرغ گوشت مرغ قیمت هزار و ۹۰۰ تومان قیمت هر کیلوگرم تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد

به گزارش قدس آنلاین، در هجدهمین حراج شمش طلا استاندارد ۲۵۲ قطعه شمش یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ معامله شد.

گفتنی است؛ طی جلسه معاملاتی امروز و در دو عرضه عمده و خرد، در مجموع ۴۵۹ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. همچنین، میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله شده در این روز، چهار میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان به ثبت رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ۱۲۷ هزار کیلو فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد در استان تهران کشف شد