Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@06:26:13 GMT

کلین شیت مظاهری خراب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۰۶۹۱

رشید مظاهری نتوانست دروازه اش را در دربی 94 بسته نگه دارد

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در دقیقه 51 بازی را به تساوی کشاند.

به گزارش طرفداری، دربی 94 تا دقیقه 62 با تساوی 1-1 دو تیم در جریان است.

حامد لک و رشید مظاهری دروازه بان های پرسپولیس و استقلال در این بازی در تلاش برای ثبت کلین شیت بودند اما ارسلان مطهری در دقیقه 2 و مهدی عبدی در دقیقه 51 مانع از بسته ماندن این دو دروازه بان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو دروازه بان در این بازی غافلگیر شدند و هر دو چوب اشتباه همبازیان خود را خوردند. حامد لک و رشید مظاهری تا این جای کار هر کدام 5 کلین شیت در لیگ برتر بیستم دارند.

اخبار داغ 

علی خسروی: بازیکنان با داور زیاد حرف نزنند؛ رضا کرمانشاهی با شوخی و خنده اخراج می کند! آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در 15 فصل اخیر رقابت های لیگ؛ ثبت حداقل 15 گل لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات پرسپولیس در دربی 94 / با ترکیب و سیستم پرسپولیس یحیی آشنا شوید استقلال در دربی 94 / با ترکیب و سیستم استقلال فکری آشنا شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دربی 94

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند