Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای اندونزیایی خود سقوط هواپیمای مسافربری اندونزیایی که به کشته شدن شماری از شهروندان این کشور انجامید را به دولت و ملت اندونزی و خانواده قربانیان حادثه تسلیت گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی سقوط هواپیمای مسافربری اندونزیایی که موجب کشته شدن شماری از شهروندان این کشور شد، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان امروز دوشنبه در تماس با همتای اندونزیایی خود مراتب تسلیت و همدردی کشورمان با دولت ، ملت اندونزی و خانواده قربانیان را اعلام و برای جانباختگان رحمت و آمرزش الهی مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تازه ترین تصاویر از سقوط هواپیمای مسافربری اندونزیسقوط هواپیمای اندونزیایی در جزایر اطراف جاکارتا تایید شداولین تصاویر پس از سقوط هواپیمای مسافربری اندونزیقطع ارتباط یک هواپیمای مسافربری اندونزی با برج مراقبت

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف ظریف هواپیمای مسافربری اندونزی سقوط هواپیمای مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!

به گزارش "ورزش سه"، آرمین افشین‌فر بازیکن فصل گذشته جیزره بلدیه اسپور ترکیه که فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت و به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شد، با عقد قراردادی راهی یکی از تیم‌های اندونزی شد.

لیگ والیبال باشگاهی اندونزی که چند سالی است رونق گرفته حالا با خریدهای خوبی که باشگاه‌های آن انجام داده‌اند از چند روز دیگر آغاز خواهد شد که هر دیدار تماشگران فراوانی را به سالن می‌کشاند.

آرمین افشین‌فر توانایی بازی کردن در دو پست دریافت کننده و قطر پاسور دارد و می‌تواند به ستاره این تیم و لیگ تبدیل شود. البته او تنها ایرانی حاضر در این لیگ نیست و پوریا یلی و محمدرضا بیک راهی این کشور شده‌اند. همچنین احمد مساجدی سرمربی جاکارتا استین بین در این لیگ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان