Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه ثبت‌نام در سامانه سجام را پیش‌شرط دریافت سود سهام عدالت عنوان کرد.

فضل الله رنجبر امروز (۲۲دی)در جلسه ای که با حضور بخشداران شهرستان کرمانشاه در فرمانداری برگزار شد،با اشاره به ضروری بودن ثبت نام به موقع در سامانه سجام، گفت: سود سالانه سهام عدالت تنها به حساب افرادی واریز خواهد شد که در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد بورسی داشته باشند، ضمنا افرادی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده و کد بورسی نداشته باشند در تصمیم گیری ها هم حق رای نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر افزود: سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت برای شرکت در مجامع و دریافت سود سهام عدالت، باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند که این مسئله به دو روش انجام می‌شود که در روش اول خود فرد در این سامانه ثبت‌نام و احراز هویت کرده و  در روش دیگر باید به دفاتر پیشخوان و یا پست‌بانک مراجعه کند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت تا پایان دی ماه مهلت سجامی شدن دارند، از افرادی که تاکنون برای ثبت نام و دریافت کد بورسی اقدام نکرده اند خواست تا حتما در مهلت اعلام شده این کار را انجام دهند.

 وی با اشاره به ضرورت پای کار آمدن بخشداری ها برای سجامی شدن دارندگان سهام عدالت، اضافه کرد: از همه بخشداران و دهیاران حوزه شهرستان کرمانشاه درخواست داریم تا با مراجعه روستا به روستا و خانه به خانه دارندگان سهام عدالتی که به سامانه سجام مراجعه نکرده و ثبت نام خود را نهایی نکرده اند، در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود افرادی که تاکنون در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، سریعاً برای این کار اقدام کنند.

امیرحمزه حیدریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان نیز در این نشست گفت: یک میلیون و ۴۲۲ هزار نفر معادل ۷۵ درصد جمعیت استان سهام عدالت دارند.

وی افزود: ۶۸۰ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت استان روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند که تنها ۳۰ درصد آنها سجامی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سهام عدالت سامانه سجام كرمانشاه سامانه سجام ثبت نام دارندگان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ مشخص شد هشت شرکت در زمان مقرر نسبت به محاسبه عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ و واریز سود اقدام نکردند که این خلف وعده‌ی آنها تخلف محسوب می‌شود و سازمان بورس اعلام کرد با آن برخورد می‌کند.

سودی مرحله‌ی دوم که در پایان سال گذشته به سهامداران عدالت پرداخت شد به سه علت کمتر از واریزی مرحله‌ی اول در آذرماه بود. این سه عامل شامل فروش سهام در سال گذشته توسط کارگزاری‌ها به درخواست متقاضی، تفاوت سبد سهام افراد و عدم واریز توسط هشت شرکت بود.

در پی آن اعلام شد قرار است تا خردادماه ۱۴۰۳ میزان سودی که این شرکت‌ها در مرحله دوم پرداخت نکردند به حساب سهامداران عدالت واریز شود. به تازگی نیز رییس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر از احتمال واریز مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد امسال داد. مجید عشقی، اما زمان دقیق واریز و مبلغ آن را اعلام نکرد.

در اسفندماه، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی می‌بایست ۴۰۹ هزار تومان دریافت کنند. افرادی که سبد ۴۹۲ هزار تومانی دارند مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، کسانی که ۵۳۲ هزار تومان سبد دارند مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سهامدارانی که از سبد سهام یک میلیون تومانی برخوردارند ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند. سهامدارانی که تقاضای فروش سهام خود را در سال گذشته نداده بودند باید مغایرت در زمینه میزان سود را از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟