Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:07:28 GMT

توزیع سود سهام عدالت سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۱۲۴۱

توزیع سود سهام عدالت سال ۹۸

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان کرمانشاه روش غیرمستقیم را برای دریافت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند و تا زمانی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکنند و کُد بورسی دریافت نکنند این سود به حساب آن‌ها واریز نمی‌شود.

او برای ثبت‌نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی بر حفظ دستورالعمل های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمع در دفاتر پیشخوان و کافی‌نت‌ها تاکید کرد و گفت : هر عضو از خانواده که دارای تلفن هوشمند، تبلت، رایانه و یا لپ‌تاپ متصل به اینترنت است می‌تواند به راحتی با مراجعه به سایت سجام به نشانی WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sejam.ir این ثبت‌نام را به صورت رایگان یا حداکثر با ۱۰ هزار تومان برای خود و دیگران انجام دهد.

او با اشاره به اینکه رتبه کرمانشاه در ثبت‌نام سامانه سجام نسبت به دیگر استان‌ها پایین است، افزود: بیشتر کسانی که در سجام ثبت‌نام نکرده‌اند مددجویان کمیته‌امداد، بهزیستی، کشاورزان و عشایر هستند و همه بخشداران و دهیاران باید برای ثبت‌نام جاماندگان در سجام پای کار باشند تا همه این افراد ثبت‌نام را انجام دهند.

رنجبر ادامه داد: به زودی سود سهام عدالت پارسال توزیع می‌شود و کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند وقتی سود را دریافت نکنند به دهیاری‌ها، بخشدارای‌ها و فرمانداری‌ها مراجعه می‌کنند بنابراین از همین الان همه توان خود را برای اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام به موقع سهامداران به کار بگیرید.

فرماندار کرمانشاه اشاره‌ای هم به برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان کرد و گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند می‌توانند اعضای هیات مدیره را انتخاب کنند و باید کسانی را انتخاب کنند که سواد لازم برای مدیریت سرمایه شرکت را داشته باشند، چون نوع مدیریت آن‌ها در نهایت تعیین کننده میزان سود دریافتی سهامداران در آینده خواهد بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سهام عدالت سامانه سجام سامانه الکترونیکی سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم

مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه درخصوص پیوست عدالت برای احکام استخدامی پرداخت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دفتر مطالعات حکمرانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی با عنوان «بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه: پیوست عدالت برای احکام استخدامی، موضوع بند الف ماده 106» مطرح کرده است که عدالت اساسی‌ترین اصل در تدوین قوانین بوده و نیز در سیاست‌های کلی برنامه هفتم بر «پیشرفت توأم با عدالت» تأکید شده است.

این گزارش تلاش دارد تا به بررسی ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم بپردازد که به راهکاری برای افزایش بهره وری نیروی انسانی پیشنهاد شده است و قصد دارد این موضوع را با میزان انطباق و همراستایی با عدالت را بررسی کند.

در این گزارش با اشاره به اینکه براساس ارزیابی های انجام شده، این بند از برنامه هفتم با عدالت انطباق کمی دارد، آمده است که اولا تشخیص صحیحی از مسئله صورت نگرفته و موضوع استخدام رسمی ضریب و اثر چندانی در ایجاد بهره‌وری ندارد. ثانیا در عرصه توزیع اولیه اثر منفی کم و در عرصه توزیع فرآیندی و عدالت تأمینی اثر منفی زیادی دارد. برابری‌های اساساسی همچون برابری تمهیدی و برابری فرآیندی شده نقض کرده و منتهی به تبعیض‌های ناموجه خواهد شد.

این گزارش ادامه می دهد که این بند در برش های جمعیتی اثر منفی بر برش نسلی و برش قشری خواهد داشت. در شاخصه‌های فساد امکان و ظرفیت ایجاد تعارض منافع در این پیشنهاد وجود دارد. همچنین در شاخصه‌های حکمرانی مردمی بواسطه عدم اقناع جامعه نسبت به چنین پیشنهادی، اثر منفی بر احساس عدالت در پی تصویب آن را شاهد خواهیم بود.

این گزارش پیشنهاد می‌کند که بند الف ماده 106 برنامه هفتم توسعه یا حذف شود یا در آن اصلاحات جدی و بسیار اساسی صورت گیرد.

متن کامل گزارش را در ادامه می‌خوانیم

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو