Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:49:28 GMT

ترک مصاحبه مشترک مربیان از سوی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۱۳۹۱

ترک مصاحبه مشترک مربیان از سوی گل محمدی

یکی از اشتباهات بزرگ شبکه 3 در مصاحبه با مربیان استقلال و پرسپولیس قراردادن آنها در کنار هم در پایان بازی بود.

به گزارش "ورزش سه"، کاملا مشخص بود که یحیی گل محمدی و محمود فکری از مصاحبه در کنار هم راحت نیستند و سعی می کنند مراعات هم را بکنند. معمولا در فوتبال حرفه ای شبکه ای که بازی را پخش می کند با مربیان هر دو تیم مصاحبه می کند اما به نوبت  و نه در کنار هم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک جایی یحیی گل محمدی می خواست بگوید بعد از زدن گل دوم باز هم چند فرصت گلزنی داشتیم که یک لحظه اش حرفش را خورد و تنها به یک موقعیت اشاره کرد در حالی که این موقعیت بیشتر از یکی بود. هم چنین چنین حسی را محمود فکری هم داشت. و در نهایت یحیی گل محمدی پیش از پایان مصاحبه و در حالی که محمود فکری در حال حرف زدن بود صحنه را ترک کرد.

 

بدون شک اگر گزارشگر بازی تصمیم می گرفت به تنهایی با مربیان صحبت کند یحیی گل محمدی و محمود فکری هر دو راحت تر صحبت می کردند. آنها در مصاحبه مشترک تلاش می کردند مراعات هم را بکنند در حالی که باید راحت می بودند و فنی تر حرف می زدند.

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی) یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!