Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مطهری به تصمیم جدید مجلس در مورد قوانین انتخابات واکنش نشان داد.

علی مطهری در واکنش به تصمیم جدید مجلس در مورد قوانین انتخابات مجلس در توئیتی نوشت: تشخیص مدیر و مدبر بودن نامزد‌های ریاست جمهوری را بر عهده شورای نگهبان گذاشته و نیز این شورا را مجاز به بررسی برنامه آن‌ها دانسته است. قطع نظر از اینکه این شورا صلاحیت این کار را دارد یا نه، این امر نقش مردم را در انتخاب رئیس جمهور کم‌رنگ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مطهری مجلس انتخابات انتخابات 1400 قوانین انتخابات پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است

فرماندار ملایر ضمن تاکید بر برگزاری پرشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اظهار کرد: به امید خدا با حضور پرشور مردم در این عرصه مهم، برگ زرینی به دفتر افتخارات دیار ۱۱۰۰ شهید پرور ملایر افزوده خواهد شد.

وی افزود: واجدین شرایط جهت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل هستند و همه کسانی که دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر رأی داده یا اصلاً رأی ندادند می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در ملایر شرکت کنند.

فرماندار ملایر ادامه داد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر به صورت تمام الکترونیک در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد تا تکلیف دومین کرسی نمایندگی شهرستان در مجلس شورای اسلامی تعیین شود.

کد خبر 744940

دیگر خبرها

  • اعلام وصول تقاضای اعمال اصل ۸۵ در طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • «طرح قوانین نامعتبر در حوزه کشاورزی» اعلام وصول شد
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • حمایت ریاست مجلس عراق از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • گام پایانی انتخابات
  • ریاست مجلس دوازدهم بر عهده چه کسی خواهد بود؟