Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اشاره به پروژه انتقال آب به مرکز سروش گفت: با پیگیری‌های استاندار تهران، فرماندار ویژه ری و بخشدار کهریزک این پروژه با ۱۴ کیلومتر حفاری برای انتقال آب در حال انجام‌ است که جای قدردانی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند امروز در بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی سروش که با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، حسین توکلی کجانی فرماندار ری، امین بابایی بخشدار کهریزک و مجمع خیرین امنیت‌ساز صورت پذیرفت، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز درگذشت دانشمند شهید فخری‌زاده، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مرکز ماده 16 سروش اظهار داشت: هوشمندسازی مهم ترین اقدام صورت گرفته در این‌ مرکز با تمرکز بر بازپروری و حرفه آموزی مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا مراکز کمپ ترک اعتیاد اردستان ‌تعطیلی شد؟بازگشایی کمپ ترک اعتیاد اهر پس از تعطیلی 7 ماهه/ شناسایی 10 بی‌خانمان در اهردادستان قزوین: زیرساخت‌های احداث مرکز ماده 16 ترک اعتیاد در استان ایجاد شود

وی سپس بیان کرد: وضعیت مرکز سروش پیش از این با کاربری دیگری فعالیت داشت که در سال‌های گذشته با تغییر کاربری برای ظرفیتی فراوان و جمعیتی بالغ بر 670 نفر معتاد و مددجوی بی‌سرپرست تبدیل شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت افزود: یکی از معضلات بزرگ مرکز بازپروری و نگهداری معتادان متجاهر ماده 16 سروش تامین آب شُرب بود که با پیگیری‌های استاندار تهران، فرماندار ویژه ری و بخشدار کهریزک این پروژه با 14 کیلومتر حفاری برای انتقال آب در حال انجام‌ است که اقدام بسیار بزرگی بوده و جای قدردانی دارد و امید است ظرف یک ماه آینده با اهتمام ویژه فرماندار و بخشدار، آب شُرب با ظرفیت 12 هزار نفر راه اندازی شود‌.

سرهنگ حسنوند سپس با اشاره به اقدامات فرهنگی در مرکز ماده 16 سروش تصریح کرد: با توجه به اینکه 3 درصد افراد در این مرکز بی سواد هستند طی هماهنگی‌های صورت‌ گرفته با آموزش و پرورش مقرر شده اقدامات لازم برای سوادآموزی جامعه مخاطب در این مرکز صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به توسعه و تجهیز گلخانه در این مرکز گفت: برای این‌ پروژه تاکنون 800 میلیون هزینه شده است که در صورت تجهیز صنعتی و حمایت مجمع خیرین امنیت ساز می‌توان امکانات آن را بیش از گذشته گسترش داد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتقال آب ماده 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی