Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا طلوع کیان پس از شکست 3 بر 2 تیم والیبال خاتم اردکان مقابل هورسان رامسر در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: به تیم هورسان تبریک می‌گویم. بازی را خوب شروع نکردیم و در خطاهای زیادی در زدن سرویس داشتیم، اما در ست دوم و سوم بر بازی مسلط شدیم و با عملکرد خوب خود، موفق شدیم به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ست چهارم هم سوار بر بازی بودیم و در وقت استراحت به شاگردانم گفتم بازی هنوز تمام نشده و تیم هورسان به عنوان تیمی جنگنده، بازی را رها نمی کند. در ست پنجم حمله های خوبی نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان عنوان کرد: بازیکنانم توصیه های کادر فنی را جدی نگرفتند و همین باعث شد تا در ادامه نتیجه را واگذار کنیم؛ فکر می کنم اتفاقات این بازی درس عبرت خوبی برای تیم مان شد تا زمانی که بر بازی مسلط هستیم عجول نباشیم. شکست امروز نتیجه عملکرد غرور و خوشحالی زود هنگام بازیکنان بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ورزشی عملکرد علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!

به گزارش ورزش سه، طلسم شکست ناپذیری ملوان مقابل سپاهان نیز سرانجام در هفته بیست و چهارم شکسته شد تا شاگردان خوزه مورایس همچنان در رتبه سوم باقی بمانند و اندک امیدی برای قهرمانی در پایان فصل داشته باشند.

نکته جالب این تقابل به آنجایی برمی‌گردد که تیم سپاهان در هفت دیدار اخیر خود مقابل ملوان در لیگ برتر هرگز موفق به پیروزی نشده بود. هفت دیداری که فاصله‌اش با توجه به غیبت شش ساله ملوان در لیگ برتر به ده سال کشیده شد.

آخرین پیروزی سپاهان تا پیش از این مقابل ملوان در دیدار برگشت دو تیم در لیگ سیزدهم رقم خورده بود. بازی‌ای که در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۳ در همین ورزشگاه مرحوم قایقران برگزار شده بود و در پایان سپاهان با هدایت زلاتکو کرانچار فقید موفق به برتری ۳ بر ۲ مقابل ملوانی شد دراگان اسکوچیچ آن را هدایت ميکرد.

گل‌های سپاهان در آن دیدار را سرخیو فن دایک، محرم نویدکیا و هادی عقیلی به ثمر رساندند. دو گل ملوان نیز توسط مهدی دغاغله و اسماعیل صمدی زده شد.

دیگر خبرها

  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!