Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:20:41 GMT

حداکثر قیمت قبر در بهشت زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۱۶۷۲

سازمان بهشت زهرا(س) اعلام کرد: بر اساس تعرفه‌های مصوب شورای شهر تهران بیش‌ترین قیمت قبر 20 میلیون تومان و کم‌ترین آن رایگان است. ناطقان: سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه ای درباره قیمت قبر اظهارداشت: تصویب لایحه قیمت گذاری قبور یکی از اقدامات مهم و شایسته و قابل توجه شورای شهر تهران در سال های اخیر بوده که به صورت شفاف قیمت قبور و خدمات بهشت زهرا(س) به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 بر اساس تعرفه های مصوب شورای اسلامی شهر تهران بیشترین قیمت قبر بیست میلیون تومان و کمترین آن رایگان است.

همچنین واگذاری یک طبقه قبر رایگان به شهروندان در صورت درخواست همچنان در دستور کار سازمان بهشت زهرا(س) قرار دارد و این سازمان به طور متوسط در سال ١٥ هزار قبر رایگان برای دفن متوفیات به شهروندان تهرانی اختصاص می دهد وهزینه های خدمات در بهشت زهرا(س) نیز تابع ضوابط و قوانین مصوب شورای اسلامی شهر تهران است.

شهروندان مراقب سود جویی و کلاهبرداری ها در این زمینه باشند و در خصوص قیمت قبور فقط مرجع رسمی سازمان بهشت زهرا(س) را مورد توجه قرار دهند.

سازمان بهشت زهرا(س) در حال حاضر11 ماه است که در بحران بی سابقه در خط اول مبارزه با کرونا است و در یکی از سخت ترین شرایط کاری پرسنل بهشت زهرا(س) در خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان با این ویروس مبارزه می کنند و تاکنون سعی شده است نهایت تکریم و تعظیم خانواده های داغدار را با همه توان در یک شرایط سخت در دستور کار خود قرار دهد. منبع: فارس برچسب ها: حداکثر قیمت ، قبر ، بهشت زهرا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حداکثر قیمت قبر بهشت زهرا سازمان بهشت زهرا س شهر تهران قیمت قبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد

معاون وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از طرف‌های خاورمیانه خواست حداکثر خویشتنداری را در بحبوحه تنش‌های کنونی در منطقه اعمال کنند.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در دیدار با سیمونا هالپرین، سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از طرف‌های خاورمیانه خواست حداکثر خویشتنداری را در بحبوحه تنش‌های کنونی در منطقه اعمال کنند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: در این گفتگو وضعیت کنونی منطقه و درگیری خاورمیانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. توجه ویژه به تشدید شدید تنش ها بر سر حمله تلافی جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی در ۱۴ آوریل صورت گرفت.

به گفته وزارت خارجه روسیه، همان زمان، طرف روسی بار دیگر بر نیاز به حداکثر خویشتن داری از سوی همه طرف ها تاکید کرد.

ایران روز شنبه در انتقامی قانونی برای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه که تعدادی از مستشاران عالی رتبه ایران به شهادت رسیدند، تعداد زیادی پهپاد، موشک بالستیک و کروز به سمت اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ماهانه حداکثر ۲۳۰ هزارتن مرغ مورد نیاز کشور است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!