Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر کلانتری، شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ۲ تیم بازی جانداری به نمایش گذاشتند اما ما از فرصت‌ها بهتر استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم این روند رو به رشدی که به دست آوردیم همچنان تداوم یابد و در ادامه مسابقه‌ها هم نتایج خوبی کسب کنیم، اگر چه هنوز زود است که بخواهیم پیش‌بینی کنیم که چه تیمی صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مورد قضاوت داور بازی هم گفت: استفاده از یک داور با تجربه برای این بازی حساس کار خوبی بود که کمیته داوران انجام داد تا شاهد یک قضاوت بی نقص از سوی داوران این بازی باشیم.

کلانتری، ادامه داد: از بازیکنانم به دلیل ارائه یک بازی خوب، تشکر می‌کنم ضمن اینکه تیم ملوان هم در این بازی نشان داد که بی جهت نیست در صدر جدول قرار داشته است.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، عصر دوشنبه در هفته نهم رقابت‌های فوتبال دسته یک در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر صفر، تیم ملوان بندر انزلی را شکست داد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

هم اینک در پایان هفته نهم، تیم مس کرمان با ۱۸ امتیاز در صدر جدول جای دارد، هوادار تهران و استقلال خوزستان هم به ترتیب دوم سوم هستند و تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۶ امتیاز چهارم شد و ملوان بندر انزلی هم با ۱۵ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت، همچنین تیم شهدای قشقایی شیراز با هفت امتیاز در رده شانزدهم ایستاد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های چوکا تالش و نود ارومیه هم به ترتیب با ۶و یک امتیاز در قعر جدول هستند.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ملوان بندر انزلی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ملوان بندر انزلی فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ملوان بندر انزلی شیراز فارس اخبار کنکور سپاسی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید

آرسنال با برد پرگل دربی لندن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش مشرق، آرسنال در بازی معوقه خود در لیگ انگلیس با نتیجه قاطع ۵ بر صفر چلسی را شکست داد.

در این بازی تروسار، وایت (۲بار)، هاورتس (۲بار) گلزنی کردند.

شاگردان آرتتا با فتح دربی لندن با ۷۷ امتیاز به صدر جدول لیگ انگلیس تکیه زدند.

لیورپول با یک بازی کمتر و ۷۴ امتیاز دوم است و سیتی با ۲ بازی کمتر و ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

چلسی نیز در ادامه فصل ناامیدکننده خود با ۴۷ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول