Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هواداران نباید به قدرت این تیم شک کنند.

به گزارش ایسنا، وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی برابر استقلال اظهار کرد:‌ پرسپولیس بهترین تیم ایران است. 

او درباره اینکه می‌گویند بعد از فینال آسیا پرسپولیس هنوز به شرایط عادی برنگشته است هم، گفت: اینطور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ما فوتبال مالکانه بازی کردیم و تعداد بالایی موقعیت داشتیم. تمام زیبایی‌های فوتبال را امروز پرسپولیس به نمایش گذاشت، آن هم در داربی که سطح و فشارش خیلی بالاست.

امیری همچنین گفت: وقتی دقیقه یک گل می‌خوریم اما تا دقیقه ۹۳ با نتیجه ۲ بر یک جلو هستیم، این نشان می‌دهد که تیم ما برگشته است. پرسپولیس در فینال آسیا بوده و کمی زمان می‌برد که شرایط روحی‌اش برگردد. هواداران نباید به این تیم شک کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003D08

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم؛ برای اعاده حیثیت به تایلند می‌رویم

وحید شمسایی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بر تلاش بازیکنانش برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا تاکید کرد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و در حاشیه تمرین تیم ملی گفت:

آخرین جلسه تمرین قبل از اعزام به جام ملت‌های آسیا در تایلند برگزار شد و این دوره به دلیل اینکه حکم انتخابی جام جهانی است اهمیت ویژه ای دارد و گواه آن هم این است که بسیاری از تیم‌ها از ۲ هفته قبل از شروع جام به تایلند رفته‌اند، اردوها و بازی‌های تدارکاتی زیادی برگزار کردند و همه تیم‌ها به دنبال کسب سهمیه جام جهانی هستند.

وی تصریح کرد:

شیرمردهایی که در تیم ما هستند فقط به دنبال این هستند که بهترین نتیجه را کسب کنند. پیش از هر چیز برای این بازیکنان ارزوی سلامتی کنیم که بتوانیم همه آنها را در مسابقات در اختیار داشته باشیم و در جام ملت‌ها هم ابتدا سهمیه جام جهانی را کسب کنیم و سپس با تلاشی که می‌کنند قهرمانی آسیا را از ژاپن پس بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:

پیش از سفر به بانکوک به زیارت حرم حضرت علی ابن موسی الرضا رفتیم و با شرایط روحی و انگیزشی بالایی در بازی‌ها شرکت خواهیم کرد و برای اعاده حیثیت به تایلند خواهیم رفت و تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌داریم.

تیم ملی فوتسال ایران از ۲۹ فروردین در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند شرکت خواهد کرد و در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است. برنامه دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین
* ایران – افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰

شنبه اول اردیبهشت
* بحرین – ایران، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت
* ایران – کویت، ساعت ۱۷:۳۰

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • آشنایی کامل با 14 شوالیه شمسایی برای فتح آسیا
  • فوتسال ایران بازیکنان باارزشی دارد/ نبود طیبی مشکلی ایجاد نمی‌کند
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • گارد آمریکایی، ستاره لیگ بسکتبال ایران
  • وحید شمسایی: به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم؛ برای اعاده حیثیت به تایلند می‌رویم