Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: پس از برگزاری بزرگ‌ترین آزمون استخدامی تاریخ وزارت بهداشت بیش از ۳۸ هزار نفر استخدام می شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، "سیدکامل تقوی‌نژاد" گفت: برگزاری بزرگ‌ترین آزمون استخدامی تاریخ وزارت بهداشت در بهمن ماه برای جذب و به‌کارگیری ۳۸هزار و ۹۵۲ نیروی انسانی جدید، نشان دهنده همکاری و همدلی با حوزه سلامت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در دوسال اخیر، بیش از ۵۲ هزار مجوز استخدامی جدید برای حوزه سلامت کشور دریافت کنیم؛ این در حالی است که مجموع مجوز‌های صادره از سال ۱۳۹۲ تا انتهای سال ۱۳۹۷ در مجموع ۳۵ هزار و ۴۲۲ مجوز، بوده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: آزمون بهمن امسال شمولیت قابل توجهی در حوزه تأمین نیروی انسانی دارد، به گونه‌ای که برای بیمارستان‌های تازه تأسیس و فعال بیش از ۱۵ هزار نیروی انسانی، مراکز بهداشتی برای نخستین بار بیش از ۸ هزار نیرو، اورژانس ۱۱۵ تعداد ۳ هزار و ۷۰۰ نیرو و سازمان غذا و دارو، ستاد دانشگاه‌های علوم پزشکی و انتقال خون نیز بخش دیگری از مجوز‌های این آزمون را شامل می‌شوند.

تقوی‌نژاد گفت: در این آزمون همچنین خدمات مدافعان سلامت در نظر گرفته شده است و برای آن‌ها امتیاز‌هایی لحاظ شده که اطلاع رسانی می‌شود. ضمن اینکه همچنان در تلاش هستیم موضوع تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی وزارت بهداشت را از طریق راهکار‌های قانونی به سرانجام برسانیم. برچسب ها: وزارت بهداشت ، آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، ویروس کرونا ، مدافعان سلامت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزارت بهداشت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ویروس کرونا مدافعان سلامت آزمون استخدامی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد