Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی غلامی مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: براساس تاکید تولیت آستان قدس رضوی و طبق سیاست‌های تبیین شده این آستان مقدس با محوریت تشویق فرزندآوری، بنیاد کرامت رضوی از چهارقلو‌های مشهدی حمایت می‌کند.

او افزود: بنیاد کرامت رضوی علاوه بر پرداخت هزینه‌های بیمارستان و زایشگاه، به مدت یک سال هزینه‌های جاری چهار قلو‌ها را هم تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتربخوانید تولد نوزادان چهار قلو‌ در مشهد
دو روز قبل یک مادر ۲۳ ساله مشهدی در اولین زایمان خود بدون استفاده از دارو‌های کمکی و تقویتی، در بیمارستان حضرت ام‌البنین (س)، ۳ پسر و یک دختر به دنیا آورد.

همچنین به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، در قالب پویش «شکوه مادری» از ۲۴۰ مادر جوان زیر ۴۰ سال که بیش از سه فرزند دارند، با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری و معرفی مادران الگو در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) تجلیل می‌شود.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی فرزندآوری میلاد حضرت زهرا بنیاد کرامت رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ حسین قاسمی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و طغیان رودخانه، طی تماس تلفنی با پرسنل ۱۱۵ جان ۲ مادر باردار به دلیل درد زایمان ۲۵ و۴۰ ساله نجات یافت.

وی افزود: طی تماس تلفنی به پایگاه اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو آمبولانس از جاسک و بشاگرد اعزام شد.

قاسمی اضافه کرد: مادر ۲۵ ساله به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک و مادر ۴۰ ساله به بیمارستان بقیه الله الاعظم بشاگرد انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار کرد: پس از پذیرش در بیمارستان‌ها، اقدامات درمانی لازم توسط تیم پزشکی انجام شد و خوشبختانه جان مادران باردار نجات یافت.

کد خبر 6080625

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)