Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگارعلی_ استارت کاهش قیمت ها در بازار خودرو از هفته دوم دی ماه خورد و در ماه جاری بازار موبایل تقریبا ثبات و آرامش نسبی را تجربه کرد و مسیر حرکت این بازار نسبت به ماه های گذشته در دی ماه کاهشی بوده است. برند موبایل سامسونگ در هفته های گذشته نسبت به سایر برندهای موبایل کاهش قیمت چشمگیرتری را تجربه کردند؛ تا جایی که سامسونگ ا۵۱ که در مرز ورود به کانال ۹ میلیون تومانی قرار داشت امروز در مرز ورود به کانال ۶ میلیون تومانی قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت‌ها در بازار موبایل/ جدول

حال اما بازار موبایل در حالی به روزهای پایانیدی ماه نزدیک می شود که روند حرکت این بازار کماکان کاهشی است و قیمت ها در این بازار تحت تاثیر کاهش نرخ ارز در ابتدای هفته جاری به طور چشمگیری کاهش یافته اند؛ این کاهش قیمت به حدی بوده است که در بین انواع گوشی های سامسونگ مدل گلکسی آ۵۱ آن از ۷ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۷ میلیون و ۱۴۹ هزار تومان رسیده است و یا سامسونگ گلکسی آ۳۱ از ۶ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قمیت۵ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسیده است و یا سامسونگ گلکسی آ۱۱ در حالی امروز ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همراه در اواخر هفته گذشته به قیمت ۴ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان معامله می شده است و سامسونگ گلکسی آ۷۱ نیز با کاهش ۶۳۰ هزار تومانی طی چند روز اخیر امروز به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۹ هزار تومان رسیده است.

در بین انواع مدل های برند شیائومی نیز این کاهش قیمت ها مشهود است به طوری که شیائومی رد می نوت ۸ پرو از ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان امروز به ۷ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسیده است و یا شیائومی رد می نوت ۹ اس از ۷ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته امروز به قیمت ۶ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان رسیده است و یا شیائومی رد می نوت ۹ پرو در حالی امروز ۷ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همراه در اواخر هفته گذشته به قیمت ۸ میلیو و ۱۹۹ هزار تومان معامله می شده است.

در این بین اما انواع مدل های برند اپل نیز این کاهش قیمت ها را تجربه کردند به طوری که در حدفاصل اواخر هفته گذشته تا امروز موبایل آیفون ۱۱ از ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است و یا آیفون ۱۱ پرومکس در حالی امروز ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همراه در اواخر هفته گذشته به قیمت ۴۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می شده است.

قیمت روز انواع موبایل در جدول زیر آمده است:

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1475300

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موبایل تلفن همراه تلفن گوشی هوشمند هزار تومان رسیده اواخر هفته گذشته بازار موبایل ۷ میلیون قیمت ها کاهش قیمت ۶ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت دلار متوقف شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند کاهشی جدید نرخ ارز در بازار روز گذشته متوقف شد و نرخ دلار در نیمه کانال ۶۵‌هزار تومانی به تعادل رسید. برخی از تحلیلگران معتقدند که پله‌های دوم و سوم کانال ۶۵ که در روز سه‌شنبه محل معامله شاخص ارزی بود، کف قیمت این ارز در حال حاضر است و فعلا پتانسیل افت نرخ‌های بیشتر وجود ندارد. همچنین بازه نوسان سکه طلا نیز در روز گذشته کوچک شد.
به روایت دنیای اقتصاد،بازار ارز تهران به روند کاهشی خود ادامه نداد. در حالی که در روزهای ابتدایی هفته جاری نرخ ارز پس از رشدی چشمگیر، در یک روند کاهشی قرار گرفته بود، این روند کاهشی در بازار روز گذشته متوقف شد. برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند که با توجه به رشد قیمت هیجانی شاخص‌های ارزی، احتمال افت نرخ‌های بیشتر نیز وجود دارد اما بررسی‌های به‌عمل آمده از بازار گویای آن است که فعلا کف نرخ دلار حوالی بازه ۶۵‌هزار و ۲۰۰ تا ۶۵‌هزار و ۳۰۰ تومان است. در این میان عده‌ای از کارشناسان ارزی نیز معتقدند که با توجه به ناهماهنگی بازدهی ارز و شاخص تورم در ماه‌های پایانی سال گذشته، تعدیل نرخ ارز و تغییر بازه نوسان آن می‌تواند محتمل باشد. اما همچنان می‌توان امید داشت که درصورت انتشار سیگنال‌های سیاسی مثبت نرخ ارز چند پله دیگر نیز افت کند.

یک روز سبز برای بازار ارز
دیروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه روند نرخ شاخص‌های ارزی در معاملات غیررسمی بازار ارز تهران افزایشی بود. قیمت هر برگ اسکناس دلار آزاد که در بازار روز سه‌شنبه در نیمه نخست کانال ۶۵ معامله می‌شد طی بازار دیروز حدود ۳۵۰ تومان رشد کرد و در رقم ۶۵‌هزار و ۶۵۰ تومان به فعالیت روزانه خود پایان بخشید. یورو و پوند نیز به عنوان دو ارز شاخص دیگر بازار تهران با رشد قیمت‌های یکسان ۱۵۰ تومانی به ترتیب در ارقام ۷۰‌هزار و ۶۰۰ تومان و ۸۲‌هزار و ۷۰۰ تومان معامله شدند. این در حالی است که برخلاف نوسانات بازار غیررسمی، نرخ اسکناس و حواله پول‌های خارجی در سامانه دولتی مرکز مبادله ارز و طلای کشور در روزهای اخیر نوسان چشمگیری نداشته است. اسکناس دلار رسمی مانند روزهای پیشین روز گذشته نیز در رقم ۴۳‌هزار و ۵۶۷ تومان ثبت شد. حواله دلار نیز در این سامانه روی نرخ ۴۰‌هزار و ۶۴۸ تومان به فعالیت خود ادامه داد. شنیده‌ها از هسته مرکزی بازار ارز گویای آن است که فرآیند تخصیص سهمیه ارز ۲‌هزار یورویی سالانه در سال جدید آغاز نشده و متقاضیان منتظر آغاز فرآیند نوبت‌دهی هستند. به عقیده برخی از تحلیلگران اعطای سهمیه ارز رسمی با شکاف کنونی نرخ‌های بازار رسمی و غیررسمی توجیه اقتصادی نداشته و رانت زیادی را در بازار به وجود می‌آورد. حال باید دید بانک مرکزی در هفته‌های آتی چه سیاستی را در راستای تخصیص ارز رسمی اتخاذ خواهد کرد.

سکه در جست‌وجوی محدوده امن
همزمان با نوسانی شدن دو بازار ارز غیررسمی و طلای جهانی، سکه طلا نیز در دو هفته گذشته فعالیت پرنوسانی را در پیش گرفته است. بازه نوسان این فلز گرانبها در این بازه زمانی بزرگ‌تر از سابق شده به‌صورتی که در برخی روزها قیمت هر قطعه سکه طلا طرح جدید تا ۲ میلیون تومان نیز نوسان کرد. در بازار روز گذشته هر قطعه سکه طلا طرح جدید با نوسان اندک ۲۰‌هزار تومانی خود در رقم ۴۴ میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان فروخته شد. اما نیم و ربع‌سکه با افت قیمت یکسان ۳۰۰‌هزار تومانی در ارقام ۲۵ میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان معامله شدند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896596

دیگر خبرها

  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه
  • ادامه کاهش نرخ ارز در بازار
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش قیمت طلا تشدید شد
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول