Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مراسمی که امروز روز دوشنبه با حضور رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونت تجاری، اداره امور مشتریان سیار و روابط عمومی جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی به مشترک برنده خوش شانس مهدی محمودی از شهرستان اهدا شد.

سید حسن موسوی رئیس اداره امور مشتریان سیار در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه از ابتدای مردادماه تا پایان دی ماه از میان هر یک از مشترکان همراه اول که از طریق کد دستوری #۱۰۰* بسته اینترنت خریداری کنند، در هر ماه به قید قرعه به ۲۰ مشترک هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد، گفت: شرکت در طرح قرعه کشی نیاز به اقدام خاصی از سوی مشترک ندارد و شماره تلفن همه مشترکین واجد شرایط به صورت خودکار در قرعه کشی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن ابراز خوشحالی از برنده شدن مشترک خوزستانی و با اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه ارتباطی همراه اول در همه شهر‌های استان بیان داشت: توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار در استان در حال اجرا است.

او تصریح کرد: مخابرات منطقه خوزستان همه همت و تلاش خود را برای توسعه شبکه ارتباطات سیار به منظور پایداری شبکه و ارائه خدمات اینترنت پر سرعت همراه اول به مردم استان به کار بسته است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همراه اول اهدای جایزه قرعه کشی همراه اول همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد