Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست خود با مسئولان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات برای حل مشکل کارگزاران روستایی و بازنشستگان این شرکت گفت: با همراهی مجلس بخش عمده مشکلات کارگزاران روستایی و بازنشستگان شرکت مخابرات حل می‌شود.

به گزارش برنا، به نقل از خانه ملت، علی نیک زادثمرین در تشریح نشست سه ساعته با مدیران شرکت مخابرات برای حل مشکل کارگزاران روستایی و بازنشستگان که عصر امروز در مجلس و با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات، معاون وزیر ارتباطات، معاون وزیر کار و نمایندگان قشر بازنشسته شرکت مخابرات و کارگزاران روستایی این شرکت برگزار شد، گفت: مقرر شد مطالبات کارگزاران روستایی از ۱۷ شهریور سال ۹۹ به قبل با گروه شغلی ۲ و ۳ پرداخت شود و از آن به بعد نیز با حکمیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب گروه شغلی ۶ تا ۹ پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: البته تفاوتی میان آنها وجود دارد که برخی از این افراد با شکایت توانستند مزایای گروه شغلی ۶ را دریافت کنند که به موضوع بقیه این افراد در جلسه آتی رسیدگی می شود.

وی افزود: برای حل مشکل بازنشستگان نیز مقرر شد طبق آیین نامه رفاهی مصوب از سال ۹۷ به بعد مطابق دستورالعمل مطالبات خود را دریافت کنند و از سال ۹۲ تا آخر سال ۹۶ نیز که مطالبات آنها مبلغی بالغ بر هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان بوده که ۲۰۰ میلیارد آن تاکنون پرداخت شده و الباقی آن که قرار بود طی پنج سال پرداخت شود امروز توافق شد تا سال ۱۴۰۱ پرداخت شود که البته بخشی از آن نیز تا پیش از شب عید به بازنشستگان پرداخت می شود.

نیکزاد با بیان اینکه پیگیری موضوع مطالبات بازنشستگان پیش از سال ۹۲ نیز رسیدگی می شود، تصریح کرد: حل مشکل دفترچه بیمه خدمات درمانی بازنشستگان مخابرات که به دلیل آسیب پذیری این قشر، نیاز ضروری بود ظرف مدت یک ماه از طریق پرداخت بدهی بیمارستان ها و آزمایشگاه ها حل خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه ملی اطلاعات بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد که مقرر شد وزیر ارتباطات با همکاری شرکت مخابرات به صورت ۲۵ درصد از سوی وزارت و ۷۵ درصد از سوی شرکت تأمین کرده و کار پیش رود که امیدواریم این شبکه که گویا بنا به گزارش وزیر ۸۰ درصد پیشرفت داشته است به صد در صد برسد.

به گزارش خانه ملت، این جلسه، پنجمین نشست مشترک نایب رئیس مجلس با مسئولان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات برای حل مشکل کارگزاران روستایی مخابرات و بازنشستگان این شرکت بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی نیکزاد مجلس یازدهم کارگزاران روستایی شرکت مخابرات برای حل مشکل پرداخت شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد