Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم حاج سعید سیاح طاهری شب خاطره‌ای با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، بسیج دانش آموزی و‌ موسسه فرهنگی هنری تفکر ناب شهرستان آبادان برگزار شد.

«حجت الاسلام محمد علی درویش نژاد» امروز (دوشنبه ۲۲ دی) در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم سردار سعید سیاح طاهری، با اشاره به عملیات «کربلای ۵» اظهار کرد: این عملیات یکی از بزرگترین و تعیین ‌کننده‌ترین عملیات ‌ها در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود که رشادت های رزمندگان و شهدای عزیز در جریان آن در تاریخ جنگ تحمیلی به یادگار باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری تفکر ناب شهرستان آبادان به شهدای مدافع حرم شهرستان های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: امنیت امروز ما مدیون رشادت ها و دلاوری های رزمندگان و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم آل اللّه و در راس همه آنها سردار رشید جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی تصریح کرد: در نظر داریم برنامه های مختلفی را به همت کارگروه ایثار و شهادت در راستای پررنگ تر کردن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم منطقه آزاد اروند در موسسه فرهنگی هنری تفکر ناب برنامه ریزی و اجرایی کنیم.

 

حجت الاسلام درویش نژاد از برگزاری برنامه شب خاطره سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم حاج سعید سیاح طاهری خبر داد و اضافه کرد: این ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت این شهید والامقام در هیات دانش آموزی حزب اللّه زیر مجموعه موسسه فرهنگی هنری تفکر ناب با مشارکت دفتر حوزه هنری انقلاب اسلامی، بسیج دانش آموزی شهرستان آبادان و این موسسه برگزار شد.

 

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آبادان با اشاره به برنامه های برگزار شده در این شب خاطره ابراز کرد: این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط یکی از دانش آموزان قاری، خاطره گویی فرزند بزرگوار شهید سعید سیاح طاهری و مداحی ذاکر اهل بیت برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه سردار شهید سعید سیاح طاهری در (۱۸ اسفند ۱۳۳۶) در آبادان دیده به جهان گشود و در (۲۳ دی ۱۳۹۴) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد عنوان کرد: این شهید والامقام از فرماندهان جنگ ایران و عراق و فعال فرهنگی و اجتماعی بود که در سن ۵۸ سالگی عازم سوریه شد و در منطقه خان طومان در نزدیکی شهر حلب به شهادت رسید.

 

حجت الاسلام درویش نژاد به فعالیت ها و سوابق شهید سیاح طاهری اشاره کرد و‌ ادامه داد: شهید سیاح طاهری، مؤسس جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس، راه اندازی جشنواره‌های دانشجویی فیلم دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی کتاب های (دا، کوچه نقاش‌ها، دختر شینا، بابا نظر و ...) را در کارنامه فعالیت های فرهنگی خود به ثبت رسانده است.

 

وی یاد آور شد: بیشتر فعالیت های فرهنگی این شهید بزرگوار در جهت گروه‌های دانش آموزی، معلمان، کارکنان بیمارستان میلاد، مهمانداران هواپیما و همچنین در زندان ها بود و پایه‌گذار حضور مددجویان زندانی در سفرهای راهیان نور نیز شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان مشارکت بسیج دانش آموزی سالگرد شهادت سردار شهید سیاح طاهری خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند عملیات کربلای 5 شهید مدافع حرم شب خاطره سعید سیاح طاهری شهرستان آبادان شهید مدافع حرم دانش آموزی دفاع مقدس برگزار شد شب خاطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد