Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:01:42 GMT

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای و گل دیدنی انصاری‌فرد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۳۲۵۳

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای و گل دیدنی انصاری‌فرد

آ. ا. ک آتن در شب گلزنی مهاجم ایرانی‌اش موفق به کسب پیروزی مقابل لامیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته شانزدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که کریم انصاری‌فرد را برخلاف دیدار اخیرش در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱ دوشنبه شب در استادیوم آساناسیوس دیاکوس به مصاف لامیا قعرنشین رفت.

 

در دقیقه ۹ مسابقه آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا. ک آتن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توپ برگشتی روی این صحنه و موج دوم حمله این تیم، با شوت تماشایی و فنی مهاجم ایرانی گل اول آنها را به همراه داشت.

 

تانکوویچ پس از ضربه ایستگاهی ناموفقی که زد، مجددا صاحب توپ شد که پاس در عمق او به کریم انصاری‌فرد، چرخش ۱۸۰ درجه‌ای در محوطه جریمه و شوت زمینی او وارد دروازه لامیا شد و آ. ا. ک آتن را پیش انداخت.

 

یاران انصاری‌فرد که از دقیقه ۵۳ یک اخراجی دادند، موفق شدند برتری یک بر صفر را حفظ کنند و در زمین لامیا صاحب پیروزی ارزشمندی شوند تا به امتیاز ۳۰ برسند و ضمن حفظ رتبه چهارم جدول سوپر لیگ یونان، در کورس تیم‌های بالای جدولی بمانند.

 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن در چهاردهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان موفق شد هشتمین گل‌اش را به ثمر رساند و در رده سوم جدول برترین گلزنان بایستد.

یونان کریم انصاری فرد آ ا ک آتن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یونان کریم انصاری فرد آ ا ک آتن کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!

به گزارش ورزش سه، احمد گوهری گلر تیم آلومینیوم برخلاف دو گلی که در وقت‌های اضافه دریافت کرد در طول زمان قانونی بازی ستاره این تیم بود و موقعیت‌های خوبی از بازیکنان ذوب آهن مهار کرد.

مهرداد رضایی، شایان مصلح، مجید علیاری بازیکنانی بودند که موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای داشتند و گوهری با واکنش‌های تماشایی مانع گلزنی آنها شد و امید‌های آلومینیوم برای کسب امتیاز را تا دقایق پایانی مسابقه حفظ کرد.

در ابتدای نیمه اول توپ ارسالی نزدیک به شش قدم با ضربه سر مجید علیاری همراه شد و در حالی که توپ روی خط دروازه آلومینیوم در حال فرود آمدن بود گوهری با شیرجه فوق‌العاده مانع گلزنی مهاجم ذوب آهن شد.

او در ادامه مسابقه ضربات مهرداد رضایی را هم با واکنش‌های سریع و جایگیری مناسب دفع کرد و در وقت‌های اضافه مسابقه استارت مصلح و موقعیت تک به تک این بازیکن را مهار کرد تا تعداد گل‌های خورده این تیم افزایش پیدا نکند.

این بازیکن در بازی با تراکتور هم عملکرد خوبی داشت و برخلاف گل‌هایی که دریافت کرد در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس با انگیزه‌های بالا به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • «تخت دونفره» راهی یونان شد/ آغاز تدوین «سکرت»