Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@22:19:36 GMT

خسارتی در زلزله خراسان رضوی گزارش نشد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۳۳۱۴

خسارتی در زلزله خراسان رضوی گزارش نشد

 فرماندار فریمان در استان خراسان رضوی گفت: تاکنون خسارتی از زلزله ۴.۲ ریشتری امشب (دوشنبه شب) در حوالی شهر سفید سنگ این شهرستان گزارش نشده است.

عباسعلی صفایی در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر ستاد مدیریت بحران در فرمانداری این شهرستان تشکیل شده و تا دقایقی دیگر گروههای ارزیاب برای رصد خسارات احتمالی به همراه نیروهای امدادی و انتظامی به محل وقوع زلزله اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شدت این زمین لرزه به قدری بود که شهر فریمان نیز لرزید و حتی مشهد نیز تحت تاثیر آن قرار گرفت.

فرماندار فریمان با استناد به گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران گفت: زمان وقوع زلزله ساعت ۲۲ و ۵۷ دقیقه و در عمق ۹ کیلومتری زمین و ۱۷ کیلومتری شهر سفید سنگ بوده است.

وی افزود: کانون این زلزله در ۱۹ کیلومتری شهر فریمان و ۲۳ کیلومتری شهر قلندرآباد گزارش شده است

لینک کوتاه: asriran.com/003D0c

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) سحرگاه جمعه شهر "روداب"، در جنوب غرب شهرستان سبزوار را تکان داد.

به گزارش ایرنا، شبکه لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله ساعت وقوع این زمین لرزه را ساعت ۲ و ۳۹ دقیقه بامداد عنوان کرده است.

موقعیت وقوع این زمین لرزه به عرض جغرافیایی ۳۵.۷۹ شمالی و طول جغرافیایی آن را ۵۷.۴۹ شرقی در عمق ۶ کیلومتری زمین در ۳۱ کیلومتری شهر‌های روداب و ششتمد و ۵۰ کیلومتری سبزوار عنوان شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: زمین لرزه ۴.۲ ریشتری که بامداد امروز شهر روداب، در جنوب غربی این شهرستان را لرزانده بود، خسارتی نداشته است.

شهر روداب، مرکز بخش ۱۴ هزار نفری به همین نام در ۴۵ کیلومتری سبزوار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت
  • وقوع زلزله در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در سبزوار
  • اولین گزارش از زلزله بامداد امروز در این شهر
  • زلزله دامغان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل