Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها از جامعه صهیونیستی از شانس اندک نتانیاهو برای تشکیل کابینه جدید و نخست وزیری مجدد حکایت دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی رادیو صهیونیستی 103 اف ام از کاهش شانس بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه آینده حکایت دارد.

بر پایه این نظرسنجی، در صورتی که انتخابات کنست امروز برگزار شود، حزب لیکود به رهبری نتانیاهو 27 کرسی، حزب امیدی نو به رهبری گدعون ساعر 17 کرسی، ائتلاف احزاب راست یمینا به رهبری نفتالی بنت 14 کرسی، حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید 13 کرسی، لیست مشترک عربی 10 کرسی، حزب شاس 8 کرسی، یهودیت توراتی و حزب اسرائیل خانه ما به رهبری آویگدور لیبرمن هر کدام 7 کرسی و حزب «اسرائیلی‌ها» به رهبری رون خولدائی نیز 5 کرسی را کسب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی بر خلاف نظرسنجی‌های سابق نشان می‌دهد که بتسلئیل اسموتریچ عضو کنست در صورت جدایی از ائتلاف یمینا و شرکت در انتخابات در قالب حزبی مستقل، خواهد توانست 4 کرسی را کسب کند.

نتایج این نظرسنجی همچنین حاکی از کاهش کرسی‌های حزب میرتس به عدد 4 است. بر پایه این نظرسنجی، حزب آبی سفید به رهبری بنی گانتز نیز همچنان 4 کرسی را کسب خواهد کرد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که ائتلاف نتانیاهو واحزاب حریدی و حزب اسموتریچ در مجموع 46 کرسی کنست را کسب خوهد کرد و این یعنی اینکه حتی در صورت پیوستن حزب بنت با 14 کرسی به آن‌ها، این ائتلاف در نهایت 60 کرسی را بدست می‌آورد و قادر به کسب اکثریت آرای لازم برای تشکیل دولت نخواهد بود.

بر پایه این نظرسنجی، در حالی که احزاب امیدی نو، یمینا، یش عتید و "اسرائیل خانه ما در مجموع 51 کرسی را کسب کرده‌اند، در صورتی که در قالب ائتلافی واحد در انتخابات شرکت کنند، 42 کرسی را بدست خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی کنست رژیم صهیونیستی کرسی را کسب برای تشکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رئیس احزاب مخالف کابینه نتانیاهو بار دیگر برگزاری فوری انتخابات زودهنگام و سرنگونی کابینه نتانیاهو را خواستار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لاپید در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: کابینه فعلی باعث ویرانی اسرائیل شده و خواهد شد.

وی با تمسخر نتانیاهو افزود: تمام چیزی که از آقای امنیت باقی مانده، روستا‌های ویران از بئیری تا کریات شمونه است.

یائیر لاپید اظهار داشت تنها چیزی که باقی مانده، خشونت شهرک‌نشینان تندرو تروریستی است که از کنترل خارج شدند و بازدارندگی اسرائیل هم به کلی از بین رفته است.

لاپید گفت: اگر در زمان مناسب اقدام به براندازی دولت نتانیاهو نکنیم، تنها ویرانی و بدبختی برای ما به همراه خواهد داشت و زمان آن رسیده که انتخابات برگزار شود.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • دشمن سخت‌ترین ضربه‌ها را به ما وارد کرده است
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر درباره ایران تشکیل جلسه داد