Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا که واپسین روزهای فعالیت خود را می‌گذارند، بار دیگر کوبا را به فهرست حامیان تروریسم بازگرداند.

این در حالی است که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط واشنگتن و هاوانا، نام کوبا را از فهرست کشورهای حامی تروریسم خارج کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل حمایت مکرر کوبا از تروریسم بین‌المللی و پناه دادن به تروریست‌ها، بار دیگر این کشور را به فهرست حامیان تروریسم اضافه کرده است.

این اقدام تنها ۹ روز پیش از پایان دوره دولت ترامپ صورت گرفت.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تحریم های آمریکا علیه کوبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد

رئیس‌جمهوری چین تاکید کرد تا زمانیکه روابط پکن و واشنگتن براساس احترام متقابل باشد این روابط گسترش خواهد یافت،همچنین آینده بشر به این روابط بستگی دارد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری چین در دیدار با جمعی از تجار آمریکایی گفت: رفاه مردم چین و آمریکا و به روابط پکن و واشنگتن بستگی دارد که آیا آنها با هم همکاری خواهند کرد یا اینکه با هم مقابله می کنند.

وی افزود: تا زمانی که دو طرف به هم احترام بگذارند و برای همزیستی مسالمت آمیز و منافع متقابل همکاری کنند روابط پکن-واشنگتن روبه گسترش خواهد بود.

روابط چین و آمریکا در سال های اخیر با تنش های زیادی همراه بوده است. روابط واشنگتن با تایوان، مهمترین موضوعی است که تنش ها بین دو کشور را افزایش داده است.

آمریکا از چین به عنوان مهمترین رقیب اقتصادی خود یاد می کند و با بستن تعرفه های سنگین روی کالاهای چینی و جلوگیری از صادرات فناوری به این کشور، تلاش می کند مزیت اقتصادی خود را در مقابل این قدرت نوظهور اقتصادی حفظ کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • حامیان جهانی خود را از دست خواهید داد/ به جنگ غزه پایان دهید!