Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:58:24 GMT

جابجایی بیش از ۲ میلیون مرسوله در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۴۵۸۰

جابجایی بیش از ۲ میلیون مرسوله در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان از جابجایی بیش از ۲ میلیون مرسوله در استان خبر داد.

محمد ناظری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از بتدای شیوع بیماری کرونا در استان با توجه به اینکه خدمات پستی جزو ضروریات و مشاغل گروه اول محسوب می‌شد مجموعه پست لرستان بدون اعمال محدودیت‌های حضور کارکنان و با استفاده از تمام ظرفیت‌ نیروی انسانی و منابع در اختیار طی ۹ ماه امسال ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله در استان را جابه جا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به واسطه رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و خریدهای مردم که عمدتا به صورت آنلاین و اینترنتی بوده درخواست‌ها و انتظارات آنان از شبکه پست کشور و استان بیش از گذشته بوده است، عنوان کرد: براین اساس با افزایش چشمگیر حجم مرسولات پستی و ترافیک آنها مواجه شدیم.

مدیرکل پست لرستان گفت: در این مدت تمام نیروی انسانی پست استان در خدمت‌رسانی به مردم با سه شیفت کاری فعالیت دارند.

ناظری بیان کرد: با این حجم درخواست‌ها، ماهیت مرسولات پستی از پست نامه به سمت بسته های پستی سوق داشته شد که به لحاظ حجم و وزن به مراتب سنگین‌تر و بیشتر شده است.

وی افزود: کارکنان پست با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت رسانی به مردم تلاش کردند.

مدیرکل پست لرستان عنوان کرد: در این راستا نیاز به بسترسازی لازم دارد که با حداقل‌ها بیشترین بهره‌وری را در حوزه خدمات پستی داشته باشیم.

ناظری با بیان اینکه با حجیم شدن مرسولات پستی نیازمند فضای بیشتر و زیر ساخت لجستیکی بیشتر است، ادامه داد: بر این اساس سکوهای بارانداز و فضاها در ادارات پست نیازمند تغییر هستند که براین اساس بهره وری افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مدافعان سلامت و مجموعه پست لرستان در این شرایط با حداکثر ظرفیت و بدون چشم‌داشت پای کار بودند، عنوان کرد: از مسئولین درخواست می‌کنیم به خاطر رعایت پروتکل‌ها و اینکه کارکنان پستی در محیط آرام و سالم خدمات را ارائه دهند حداقل اعتبارات استانی را برای توسعه این زیرساخت‌ها و تجهیزات لحاظ کنند تا خدمات قویتر و مطلوب تر به انجام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مرسوله پستی ارسال مرسوله بارانداز بسته پستی ایسنا ناظري لرستان پست لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر  کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  سال گذشته تردد ۶ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۵۰۲ نفر از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به ثبت رسیده است.
محمد جولانژاد  افزود: سهم تردد مسافر از پایانه مرزی بین المللی شلمچه ۵ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۷۱۵  نفر بود که نسبت به مدت مشابه قبل ۴۱ درصد  رشد را نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: از این میزان ۳ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۷۳۰ زائر ایرانی و ۱ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۹۸۵ مسافر خارجی تردد داشتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد:  در پایانه مرزی چذابه نیز تردد یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۸۷  مسافر در سال گذشته ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه قبل ۵۲ درصدرشد را نشان می‌دهد.
جولانژاد گفت:  از این پایانه مرزی نیز تردد ۹۸۲ هزار و ۵۷۷  زائر ایرانی و ۴۵۷ هزار و ۲۱۰ مسافر خارجی ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • ماجرای تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • تصاویر جابجایی شبانه تسلیحات ارتش در سطح تهران
  • جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در خوزستان
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان