Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:36:28 GMT

انتخابات خانه مطبوعات در کردستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۴۵۸۷

انتخابات خانه مطبوعات در کردستان برگزار می شود

ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: هشتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان کردستان در روز چهارشنبه 24 دی ماه همزمان به 7 استان دیگر کشور برگزار می شود.

عبید رستمی اظهار کرد: هشتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان کردستان در روز چهارشنبه 24 دیماه همزمان با 7 استان دیگر کشور بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق ماده(21) اساسنامه، هیأت مدیره خانه مطبوعات از بین اعضایی که عضو اصلی خانه مطبوعات و دارای شرایط لازم هستند به شرح ذیل انتخاب می شوند، دو نفر از مدیران مسئول و یا صاحبان امتیاز نشریات چاپی یا الکترونیک با یک نفر عضو علی­البدل، سه نفر از روزنامه­نگاران شاغل در رسانه های استان با دو نفر عضو علی­البدل، یک نفر از مسئولان نمایندگی‌ها و سرپرستی‌های روزنامه­های سراسری با یک نفر عضو علی­البدل و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها یا پایگاه های خبری سراسری با یک نفر عضو علی­البدل برای عضویت در هیئت مدیره انتخاب خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نق ل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رستمی اضافه کرد: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کردستان که بر اثر پاندمی کرونا با چند ماهه وقفه برگزار می شود همزمان با 7  استان دیگر، روز چهارشنبه (24 دی)  به صورت الکترونیک خواهد بود و براساس اساسنامه، هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات برای مدت سه سال انتخاب خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص وظایف خانه های مطبوعات گفت: کمک به اقتصاد رسانه، احقاق حقوق خبرنگاران و اصحاب رسانه، تدوین بانک اطلاعات روزنامه نگاران، تدوین و اجرای برنامه‏های فرهنگی- آموزشی، آموزش شیوه‏های حرفه­ای روزنامه‏نگاری و جذب حمایت­های مالی و تسهیلات دولتی از مهمترین وظایف خانه های مطبوعات است.

رستمی یادآور شد: در مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان کردستان در تاریخ 24 دی ماه سال جاری، علاوه بر انتخاب هفت عضو اصلی هیات مدیره، 2 نفر بازرسی خانه مطبوعات نیز انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خانه مطبوعات استان کردستان نفر عضو علی البدل برگزار می شود یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پرچم کردستان در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • (ویدئو) پرچم کردستان در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد
  • نصیرزاده: اثر اتفاقات فرودگاه انتخاب سرمربی تراکتور را مشکل کرده/ نظر ما روی سرمربی خارجی است