Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فخرالدین پیروزفر،مدیرکل راه آهن لرستان  اظهار کرد: شبکه ریلی قابلیت مناسب در حوزه بار و بستر قابل قبول جهت جابجایی مرسوله پستی می‌باشد که می‌تواند با استقبال از صاحبان کالای خُرد جهت استفاده از ناوگان ریلی همراه شود.

او گفت: اداره کل راه‌آهن لرستان آماده هرگونه همکاری جهت حمل و انتقال مرسولات پستی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست لرستان اظهار کرد: با توجه به رشد تقاضای مشتریان جهت جابجایی و ارسال مرسولات پستی و در راستای افزایش رضایتمندی مردم استان همچنین ارتقاء کیفیت و سرعت ارائه خدمات، استفاده از ناوگان ریلی جهت جابجایی مرسولات را در برنامه قرار داده ایم.

محمد ناظری ادامه داد: ناوگان حمل و نقل ریلی ظرفیت مناسب جهت جابجایی مرسوله پستی است

خطوط ریلی در لرستان به طول بیش از ۱۵۰ کیلومتر با قرار گرفتن در مسیر شمال به جنوب یک معبر مهم در این حوزه به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن لرستان مرسولات پستی ناوگان ریلی جهت جابجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن جنوب شرق کشور، با توجه به آب بردگی کیلومتر ۱۸ راه آهن زاهدان میرجاوه، تا اطلاع ثانوی این مسیر مسدود شد.

براساس بالاترین سطح هشدار هواشناسی، از دوروزه گذشته شاهد بارش باران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان با محوریت جنوب این استان بودیم که این با بارش‌ها باعث مسدود شدن راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و ورود خسارت به زیرساختها شده است.

کد خبر 6081526

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • ربات جابجایی اجسام سنگین وارد صنایع می‌شود
  • سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست
  • عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار