Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@06:40:29 GMT

جزییات طرح بازگشایی مدارس در هرمزگان از اول بهمن

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۵۳۷۲

جزییات طرح بازگشایی مدارس در هرمزگان از اول بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، ایرج بیت اللهی صبح سه شنبه در جمع نشستی با خبرنگاران در تشریح جزئیات این طرح، اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، در خصوص آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، با عنایت به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، کلاسها و مدارس مذکور از اول بهمن ماه سال جاری با رعایت دقیق مفاد بخشنامه وزارت آموزش و پرورش بازگشایی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی، در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر (بر اساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی، هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کار آموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی می شود، خاطر نشان کرد: تعداد دانش آموزان در کلاسهای حضوری، حداکثر ۱۰ نفر است و مدیران مدارس موظف هستند نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کنند و بر اساس مصوبات شورا و انجام اقدامات لازم، زمینه حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم آورند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: به منظور هماهنگی و همراهی خانواده ها شرایط را به گونه ای فراهم کرده ایم که همه دانش آموزان مشمول و خانواده های آنان از میزان، زمان، نحوه حضور و دستورالعمل های بهداشتی مربوط آگاه باشند و با اطمینان خاطر فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

بیت اللهی تاکید کرد: رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی در آموزش حضوری الزامی است و خانواده ها اطمینان داشته باشند که رفع دغدغه و نگرانی آنها اولویت اول این طرح است و آموزش و پرورش استان برای تامین سلامت دانش آموزان از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

 هم اکنون سه شهر بندرعباس، حاجی آباد و پارسیان در وضعیت زرد و مابقی شهرستانهای استان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بازگشایی مدارس ابتدای بهمن ماه هرمزگان بندرعباس آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند «پویش مهر» خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هر سال رییس جمهور پرسشی را با عنوان «پرسش مهر» در حوزه تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان مطرح می‌کردند که با هدف جلب مشارکت فعال فرهنگیان و دانش‌آموزان، فعالیت بیشتر فضای فرهنگی جامعه و توسعه و افزایش حس مسئولیت‌پذیری مخاطبان انجام می‌شد.

اما امسال رییس جمهور «پویش‌مهر» را جایگزین «پرسش مهر» کرد که محورهایی مانند امیدواری دانش‌آموزان نسبت به آینده و پیشرفت کشور، اهمیت بیان روایت پیشرفت برای دانش‌آموزان، بسیج انگیزه‌های دانش‌آموزان برای پیشرفت ایران قوی و تشویق دانش‌آموزان برای روایت خلاقانه و هنرمندانه برداشت می‌شود.

براساس محورهای درنظر گرفته شده در پویش مهر، آموزش و پرورش باید برای این مسائل که راهبردهایی را دربر دارد، دانش‌آموزان را نسبت به آینده خود و کشور امیدوارتر ‌کند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند پویش مهر خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود