Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال علی بابایی کارنامی درباره علت عدم برنامه ریزی مناسب درباره ساماندهی نیروی انسانی و بی توجهی به نیروهای قراردادی در وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: این سوال بیشتر درباره تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی سازمان راهداری و و حمل و نقل جاده ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مجموع نیروی انسانی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حدود ۲۰ هزار نفر هستند که ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از آنان نیروهای شرکتی یا حجمی و قراردادی هستند که با حضور شبانه روزی در راه های کشور روزگار سخت و طاقت فرسایی را پشت سر می گذارند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این نیروها مسئول بهره برداری و نگهداری از راه های سطح کشور هستند که ۳۵ هزار کیلومتر از این راه ها، راه های شریانی است و ده ها میلیون تن بار از این راه ها عبور می کند و این افراد در مسیر بهره برداری از حدود ۳۰۰ هزار پل و همچنین تونل های بسیار زیادی هستند و زحمات زیادی می کشند.

اسلامی تاکید کرد: کارکنان راهداری یک کار حاکمیتی بزرگ انجام می دهند اما به موجب قوانین و مقررات و به ویژه بعد از ادغام وزارتخانه، سازمان راهداری دچار مشکلات زیادی شده است.

وی افزود: کارکنان راهداری دارای تخصص های متنوع و گوناگونی هستند و ما نیازمند کمک مجلس هستیم که کارکنان راهداری را از شغل تصدی گری خارج کنیم و شرایطی فراهم شود تا بتوانیم با آنان قرارداد مستقیم منعقد کنیم و این افراد متناسب با میزان فعالیت های خود حقوق و مزایا دریافت کنند.

وی گفت: کار راهداری یک کار تخصصی و حاکمیتی است و یک کار تصدی گری نیست و باید در وهله اول این کار را قابل اندازه گیری کرد تا بتوانم آن را پیمان سپاری کرد.

وی تصریح کرد: ما امروز از حدود ۲۰ هزار کیلومتر که باید در راه ها بهسازی می کردیم، حدود ۱۰ هزار کیلومتر را علیرغم محدودیت های اعتباری بهسازی کردیم و بنده از نمایندگان استدعا می کنم شرایطی را فراهم کنند تا بتوانیم نیروهای راهداری را تعیین تکلیف کنیم.

 تکمیل می شود …

کد خبر 5120116 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری برجام کمیسیون تلفیق سعید خطیب زاده لایحه بودجه ۱۴۰۰ وزارت امور خارجه محسن فخری زاده ویروس کرونا حجت الاسلام حسن روحانی ترامپ راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهر‌ها بعدازظهر روز یکشنبه در سالن جلسات دادگستری استان با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این جلسه گفت:اراضی ملی در محدوده شهری در تصرف برخی افراد هستند که می‌بایست در کمیسیون رفع تداخلات وفق قوانین تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اولویت کار رفع مشکلات مردم در این کمیسیونهاست و می‌بایست اراضی به صورت دقیق در این کمیسیون‌ها بررسی و وفق قانون در خصوص آن‌ها اتخاذ تصمیم شود.

عتباتی تاکید کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود و یقینا مردم زمانیکه املاک و اراضی آن‌ها سند دار شود و از مزایای آن بهره‌مند شوند راضی خواهند بود لذا باید اولویت کاری تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۳سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است گفت: فعالیت موثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر بسیار خوب و نتیجه بخش بوده و باید همچنان تداوم پیدا کند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه ضمن تشکر از اعضای کمیسیون رفع تداخلات در حل مشکلات مردم با برخی دستگاه‌های اداری گفت: نتایج خوبی در ماه‌های اخیر در کمیسیون‌های رفع تداخلات استان رقم خورده است و از ۴۰۱ پلاک تعداد ۲۳۷ پلاک تعیین تکلیف شده و ۱۶۴پلاک هم وفق قوانین در حال اقدام است.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان