Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:10:47 GMT

مراسم عروسی قبل از ساعت ۹ شب باید تعطیل شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۵۹۱۷

مراسم عروسی قبل از ساعت ۹ شب باید تعطیل شود؟

ایسنا/البرز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در پاسخ به اینکه ساعت کاری تالارهای پذیرایی اغلب بعد از ۹ شب است و با توجه به محدودیت تردد شبانه، آیا فکری برای تردد مهمانان این تالارها شده است، گفت: قطعا برای این مساله در ستاد کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

نورمحمد فردی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به جز شهرهای قرمز و نارنجی، تردد بین شهری در شهرهای زرد و آبی بلامانع است و نیازی به صدور مجوز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز و همچنین ورود خودروهای شخصی از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد ممنوع است.

فردی توضیح داد: علی رغم لغو برخی از محدودیت‌های ترددی در شهرهای زرد و آبی، ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در تمامی شهرها همچنان ممنوع است و افرادی که به این محدودیت توجه نداشته باشند، اعمال قانون می‌شوند.

این مسئول با اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی استان با ۵۰ درصد ظرفیت توضیح داد: به طور مثال تالاری که هزار نفر ظرفیت دارد، می‌تواند با ظرفیت ۵۰۰ نفر، فعالیت داشته باشد.

وی تصریح کرد: تالارهای پذیرایی مانند دیگر صنوف موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود و ساعت کاری آنها طبق ضوابط قبلی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در پاسخ به اینکه ساعت کاری تالارهای پذیرایی اغلب بعد از ۹ شب است و با توجه به محدودیت تردد شبانه، آیا فکری برای تردد مهمانان این تالارها شده است، گفت: قطعا برای این مساله در ستاد کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانداری البرز همه باهم علیه کرونا نورمحمد فردی تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی

 دادستان عمومی و انقلاب گتوند خوزستان از بازداشت عامل تیراندازی و قتل یک نفر در مراسم عروسی خبر داد.   به گزارش ایرنا، کامران رومیانی سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد : در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند به دلیل رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.   وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.   وی با تاکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم‌مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.   دادگستری خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از پویش‌های مختلف و ظرفیت بزرگان طوایف رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را در استان برچیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)