Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. خبرگزاری میزان- فریبا گودرزی در گفت و گو با میزان به پیش بینی چند روز آینده هوا پرداخت: در دو روز آینده وضعیت پایداری را خواهیم داشت. تداوم آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت را شاهد خواهیم بود. اواخر وقت فردا چهارشنبه و نیز پنجشنبه و جمعه عبور امواج بارندگی از شمال غرب را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در برخی نقاط شمال غرب و غرب کشور برف و باران اتفاق خواهد افتاد. شنبه این وضعیت برای جنوب غرب کشور هم اتفاق می‌افتد.   این کارشناس ادامه داد: انتظار داریم که از روز پنجشنبه ابتدا استان‌های شمال غرب و سپس در روز‌های جمعه و شنبه شمال غرب استان‌های واقع در مرکز و شمال شرق به سبب وزش باد از میزان آلاینده‌ها در این استان‌ها کاسته شود.   وی ادامه داد: پنجشنبه و جمعه وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد. این شرایط سبب می‌شود که بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و وقوع بهمن در رشته کوه‌ها و ارتفاعات رشته کوه البرز را داشته باشیم.   بیشتر بخوانید: سکون نسبی جو، پایداری هوا و انباشت آلاینده‌ها تا روز پنجشنبه   به گفته گودرزی در دو روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهند بود.   وی خاطرنشان کرد: تهران هم صاف و غبارآلود خواهد بود. فردا هم پدیده غبار در این شهر ادامه خواهد داشت. پنجشنبه هوای تهران سالم خواهد شد. بیشینه دما هم در این شهر یازده درجه سانتیگراد است.   انتهای پیام/ برچسب ها: هواشناسی آب و هوا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا روز آینده استان ها شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کیفیت سالم هوا در تهران

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۴ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • وضعیت کیفیت هوای تهران صبح روز ۲۹ فروردین
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت