Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، خواجه وند معاون مهندسی و برنامه ریزی برق استان گفت: طبق مصوبه سال ۹۵ هیئت وزیران، دستگاه‌ها باید، ۲۰ درصد برقشان را از انرژی‌های تجدید پذیر تامین می‌کردند، اما این طرح در بسیاری از دستگاه‌ها اجرا نشده است.

وی افزود: این طرح در شرکت گاز، آب و فاضلاب، نوسازی مدارس، شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اجرایی شده و در برخی دیگر از ادارات نیز در حال بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی و برنامه ریزی برق استان قزوین گفت: علت اجرایی نشدن این طرح در برخی از دستگاه‌ها، تغییرات نرخ ارز و عدم تامین پنل‌های باکیفیت بوده است، اما این تاخیر به منزله عدم اجرا نیست.

خواجه وند افزود: تمام دستگاه‌ها موظفند تا پایان اسفند امسال این طرح را اجرا کنند و گرنه ۲۰ درصد مصرف برق آن‌ها با تعرفه خرید تضمینی محاسبه می‌شود و متضرر خواهند شد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی‌ها در آینده‌ای نزدیک شهرک انرژی برای اولین بار در استان در مزرعه الله آباد راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انرژی خورشیدی شرکت برق ادارات دولتی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور اظهار کرد: پرونده یک دستگاه خودرو سواری حامل یک هزار و ۸۷۰ قوطی نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۳۷ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با توجه به مستندات، بررسی‌های انجام شده و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن پور خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامدهای زیانبار قاچاق برشمرد و گفت: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را، از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

کد خبر 6088136

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز