Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@06:21:36 GMT

بخشی از مشکلات ایثارگران مسائل حقوقی است

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۶۴۷

بخشی از مشکلات ایثارگران مسائل حقوقی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فرصت‌های کارآفرینی بسیار، با تسهیلات ویژه‌ای برای فرزندان شهدا و جانبازان توسط بنیاد مهیا شده که فرصتی برای ایجاد اشتغال این عزیزان است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین معصومی در دیدار با ۹ ایثارگر استان خراسان رضوی، بیان کرد: مهم‌ترین دغدغه ایثارگران اشتغال فرزندانشان است که بخش اعظمی از فرزندان شهدا و ایثارگران جویای کار، به‌دنبال کار اداری در دستگاه‌های دولتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت‌های کارآفرینی بسیار، با تسهیلات ویژه‌ای برای فرزندان شهدا و جانبازان توسط بنیاد مهیا شده که فرصتی برای ایجاد اشتغال این عزیزان است.

وی درباره مشکلات درمانی ایثارگران خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرداخت هزینه‌های درمانی در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود و اگر مدارک و سندهای درمانی از سوی ایثارگران ناقص ارائه شود، به سبب تاخیر در تکمیل مدارک، پرداخت هزینه‌ها زمان‌بر خواهد بود.

حجت‌الاسلام معصومی افزود: بخشی از مشکلات ایثارگران مسائل حقوقی است، زیرا همه ایثارگران تسلط کامل به موارد حقوقی و قضایی ندارند، بنابراین به ایثارگران عزیز توصیه می‌کنیم قبل از انجام فعالیت‌ها و معاملات با مشاوران حقوقی و قضایی بنیاد مشورت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: مشکلات امور حقوقی و قضایی در بین جامعه ایثارگری نسبت به میانگین جامعه خیلی کمتر است، اما اگر ایثارگران با کارشناسان نخبه بنیاد مشورت کنند، از مشکلات احتمالی پیش‌رو پیشگیری می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: گزارش‌هایی از تخلفات برخی بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی قم دریافت کرده‌ایم که اداره کل تعزیرات موظف است هرچه سریع‌تر به آنها رسیدگی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید علی اکبر غلامیان در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم، گفت:‌ اداره کل تعزیرات موظف است نظارت‌ها و بازرسی خود را از بیمارستان‌ها افزایش دهد.

وی با اشاره به وضعیت قیمت دارو در استان افزود: گزارشهایی از تخلفات برخی داروخانه‌ها در سطح استان به‌دست ما رسیده که استاندار نسبت به آن دستور رسیدگی فوری داده‌اند.

غلامیان عنوان کرد: گزارشی از وضعیت قیمت‌گذاری و مشکلاتی که در حوزه دارو وجود دارد در طول این چند هفته اخیر از طریق استاندار قم به معاون اول رییس جمهور ارائه شده و ما نیز در حال پیگیری هستیم تا این وضعیت را ساماندهی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در سال جدید نظارت‌ها بر بازار باید بیش از گذشته باشد، گفت: حل مشکلات معیشتی مردم، برخورد با متخلفین و اخلال‌گران در بازار و غیره جزو برنامه‌های اصلی مدیریت استان است.

غلامیان بیان کرد:‌ مردم قم نسبت به تغییرات قیمت‌ها در بازار و اخلال‌هایی که ایجاد می‌شود معترض هستند؛ مطالبه آن‌ها به حق است و ما مسئولین وظیفه داریم به آن رسیدگی‌کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: طرح کاسبان امین و ناظران افتخاری دو موضوع مهمی بود که توسط استاندار در استان مطرح شد و ما توقع داریم اتاق اصناف این موضوع را با جدیت در استان عملیاتی کند.

وی تاکید کرد: هدف همه مسئولانی که در جلسات کارگروه تنظیم بازار حضور پیدا می‌کنندف این است که به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند لذا در این راستا باید متحد و یکپارچه شویم.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟