Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ناو موشک‌انداز زره یکی از شناورهای قدرتمند با سرعت و قابلیت مانور بالا و مجهز به موشک و توپخانه اتوماتیک پیشرفته است. تمامی اجزای این شناور پیشرفته در کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش تولید شده است. این ناو تمامی آزمون‌های ساحلی و دریایی خود را پشت سر گذاشته و یک شناور کاملاً آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناو موشک‌انداز زره از مجموعه شناورهای کلاس «پیکان» است که چهار فروند از آن توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های قبل ساخته شده است. الحاق ناو موشک‌انداز زره، نشان از ظرفیت جدیدی از توان نیروی دریایی ارتش است.

دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر از ساخت فروندهای بعدی از همین دست را در سال‌های آینده داده است.

ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه روزی در پهنه اقیانوس هند و دریای مکران حضور مستمر و قدرتمند داشته و با اتکا بر همین توانمندی‌های بومی، امنیت دریاها را برقرار نموده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087369 برچسب‌ها نیروی دریایی ارتش دریادار خانزادی اقیانوس هند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش دریادار خانزادی اقیانوس هند نیروی دریایی ارتش ناو موشک انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند

به گزارش قدس آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم رژه ارتش در جمع خبرنگاران درباره  تغییر موازنه قوا در منطقه، اظهار کرد: خیلی وقت است که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

وی افزود: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی  در صحنه عمل می‌کند. ادامه این روند ان شاءالله اینگونه است که  دولت های منطقه خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت ها بیدار می شوند و متوجه می شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش