Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دهمین جشنواره مالک اشتر در سطح کشوری با حضور سرلشکر سلامی فرماندهی کل سپاه پاسداران و فرماندهان سپاه های استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

تیپ مردم پایه ۴۸ فتح و معاونت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه فتح دو رده سپاه فتح بودند که حائز رتبه اول در سطح کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است از این دو رده توسط سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سپاه پاسداران رتبه برتر سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، آرش مصلح گفت: سد کوثر ۱۰۰درصد پر شده و سرریز شد، سد چم‌شیر قریب به ۷۰۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب را مهار کرده است، همچنین ظرفیت ۹ میلیون متر مکعبی سد شاه قاسم یاسوج نیز در حال تکمیل شدن است و در همین هفته سر ریز خواهد کرد. وی اظهار کرد: میانگین بارش استان به حدود ۶۴۰ میلی متر در سال آبی جاری رسیده که حدود ۵.۶ درصد افزایش بارش را نسبت به دراز مدت داشته است. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین بارش استان در ایستگاه‌های باران سنجی طسوج در شهرستان چرام به میزان ۱۳۳۰ میلی متر و ایستگاه دشتروم بویراحمد با حدود ۱۲۰۰ میلی متر به ثبت رسید. مصلح با بیان اینکه وضعیت سد‌های استان نرمال است و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین آب شرب صنعت و کشاورزی نداریم، تصریح کرد: در سد کوثر تامین آب در همه بخش‌ها با اطمینان بالا در حال انجام است و در مورد سد شاقاسم هم نگرانی نخواهیم داشت، زیرا ظرفیت آن درحال تکمیل شدن است. وی بیان کرد: همچنین در سد چمشیر نیز حجم آب این سد به ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسیده که قاعدتا امکان استارت نیروگاه‌های برقابی این سد در فصل تابستان وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم