Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@09:02:08 GMT

گوشی ردمی K40 ماه آینده رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۶۹۵۱

گوشی ردمی K40 ماه آینده رونمایی می‌شود

گوشی ردمی K40 که قرار است ماه آینده میلادی معرفی شود، به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوران گوشی‌های سری ردمی K شیائومی با معرفی گوشی ردمی K20 Pro در سال ۲۰۱۹ آغاز شده و این روند با رونمایی از گوشی ردمی K30 Pro در سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا کرده است. شرکت ردمی اخیراً به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی ردمی K40 ماه آینده میلادی از راه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری با ظرفیت بیش از چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده می‌کند. اسنپدراگون ۸۸۸ پرچمدار تراشه‌های کوالکام است که حداقل تا نیمه اول سال ۲۰۲۱، به عنوان بهترین و محبوب‌ترین تراشه در اکوسیستم اندروید در نظر گرفته شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی ردمی K40 قرار است از لحاظ مشخصات فنی در رده پرچمداران، البته با قیمت کمتر قرار بگیرد.

قیمت پایه این مدل گوشی ۴۶۳ دلار است. بنابراین از گوشی می ۱۱ که مدتی پیش با قیمت ۶۱۷ دلار در بازار چین معرفی شد، ارزان‌تر است. قطعاً عرضه یک گوشی مقرون به صرفه با بهترین تراشه، مورد توجه افراد زیادی قرار خواهد گرفت. البته قیمت اعلام شده مربوط به بازار چین است و احتمالاً هنگام عرضه در بازارهای جهانی قیمت بالاتری خواهد داشت.

کد خبر 467965

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری گوشی موبایل گوشی هوشمند معرفی گوشی جدید گوشی اندروید گوشی رد می ردمی K40 مشخصات ردمی K40 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی ردمی K40

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟

گوشی پوکو که همچنان به عنوان یک زیربرند از شیائومی شناخته می‌شود، اشتراکات زیادی با گوشی ردمی دارد. مناسب‌ترین گوشی های پوکو که در سری F و X جای می‌گیرند را با عنوان قاتل پرچمدار می‌شناسند. این یعنی میان‌رده‌هایی که از لحاظ امکانات خود را به پرچمدارها نزدیک کرده‌اند؛ اما از نظر قیمت میان‌رده محسوب می‌شوند. با این حساب می‌توان گفت قیمت گوشی شیائومی پوکو در برابر امکانات آن مقرون به صرفه بوده و گوشی پوکو ارزش خرید بالایی دارد.

انواع گوشی شیائومی پوکو با هدف جذب آن بخش از کاربران که با پرداخت هزینه کمتر به دنبال حداکثر امکانات هستند طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین، می‌توان ارزش خرید بالا را یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی های پوکو دانست. اساسا پوکو گوشی پرچمدار ندارد.

انواع گوشی پوکو

انواع گوشی پوکو را می‌توان به گوشی پایین رده، میان رده اقتصادی و قاتل پرچمدار تقسیم‌بندی کرد. پوکو این گوشی‌ها را در سری‌های مختلف روانه‌ی بازار می‌کند. سری C از گوشی‌های پوکو مدل‌های پایین رده را در خود جای داده است و میان‌رده‌های اقتصادی پوکو را با حرف M می‌شناسیم. سری‌های ایکس و اف نیز میزبان گوشی‌های دارای مشخصات فنی قابل قبول و به اصطلاح قاتل پرچمدار هستند.

گوشی پوکو سری C

گوشی‌های سری پوکو سری C عموما دارای نمایشگر IPS با رزولوشن اچ دی و پردازنده‌ی رده پایین مدیاتک هستند و از دوربین آن‌ها نیز نمی‌توان انتظار زیادی داشت. بسیاری از مدل‌های این سری ریبرندهایی از گوشی‌های ردمی هستند که معمولا با همان مشخصات و با برچسب قیمتی پایین‌تر روانه‌ی بازار شده‌اند.

گوشی پوکو سری M

سری M از گوشی های پوکو میزبان میان‌رده‌های اقتصادی است که هرچند همچنان نمایشگر LCD دارند، رزولوشن آن‌ها به FHD ارتقا پیدا کرده است. پردازنده‌های این سری مدل‌های میان‌رده‌ی مدیاتک و در برخی مدل‌ها اسنپدراگون است و در مجموع اوضاع پردازش در سری M بسیار بهتر است. دوربین در سری ام یک مزیت رقابتی محسوب شده و مدل‌هایی مثل پوکو ام ۶ به دوربین چندگانه با رزولوشن بالا مجهز هستند.

گوشی پوکو سری X و F

در سری ایکس و اف شاهد به‌کارگیری سخت‌افزار قابل قبول هستیم. گوشی‌های جدید سری ایکس و اف نمایشگر AMOLED با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ فریم بر ثانیه به‌کار گرفته شده است. گوشی های سری اف نیز میزبان پردازنده‌های بالارده از شرکت کوالکام یا مدیاتک هستند و هیچ کم و کاستی از نظر سرعت پردازش مشاهده نمی‌شود. در مورد دوربین، همچنان مناسب‌ترین دوربین به‌کار رفته در گوشی‌های پوکو حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ یا سونی است که در گوشی‌های میان‌رده‌ی اغلب شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت گوشی شیائومی پوکو

قیمت گوشی شیائومی پوکو را می‌توان با برندهای هم‌رده‌ی خودش مقایسه کرد. اگر نگاهی به قیمت گوشی موتورولا بیاندازیم به غیر از مدل ریزر سایر گوشی‌های این شرکت در بازه‌ی قیمتی مشابهی با پوکو قرار دارند. همچنین، قیمت گوشی ریلمی به غیر از چند مدل از سری GT با قیمت گوشی شیائومی پوکو قابل قیاس است. برندهای مذکور از نظر فروش تقریبا در یک سطح هستند و هر سه سعی دارند بازار میان‌رده‌ها را با عرضه‌ی گوشی‌های مقرون به صرفه تصاحب کنند.

در خصوص سه برند مطرح شده، پوکو مربوط به شیائومی است. موتورولا را لنوو به دست گرفته و ریلمی نیز زیربرند اوپو است. حال اگر صاحبان این برندها را از نظر موفقیت در بازار گوشی‌های هوشمند با یکدیگر مقایسه کنیم باید اذعان داشته باشیم که شیائومی از دو برند دیگر موفق‌تر است. بنابراین، این گونه نتیجه گرفت که پوکو از نظر کیفی در مقایسه با لنوو و ریلمی قابل اطمینان‌تر بوده و ارزش خرید بالاتری دارد.

خرید گوشی پوکو

اگر تصمیم به خرید گوشی پوکو گرفته‌اید بهتر است چند نکته را مدنظر قرار دهید. گوشی‌های پوکو از نظر نرم‌افزاری بسیار شبیه به گوشی‌های ردمی و شیائومی هستند. درواقع، اگر با شیائومی مشکلی ندارید با پوکو هم مشکلی نخواهید داشت؛ اما اگر رابط کاربری MIUI یا HyperOS را نمی‌پسندید، با خرید پوکو به دام آن خواهید افتاد.

پوکو علی‌رغم اعلام استقلال در زمینه‌های بسیاری از جمله سایت‌های فروش و پشتیبانی نرم‌افزاری همچنان زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود. این یعنی مدل‌هایی از شیائومی و ردمی وجود دارد که عینا در محصولات پوکو با قیمت پایین‌تر یافت می‌شوند و تنها نام متفاوتی دارند. در نگاه اول این عالی است؛‌ اما باید بدانید شیائومی در مواردی مانند انتشار به‌روزرسانی چه برای رفع باگ چه برای ارتقا پوکو را در اولویت آخر قرار می‌دهد. با وجود این، می‌توانید تا ۲ بروزرسانی بزرگ اندروید را برای گوشی‌های پوکو انتظار داشته باشید. این مقدار در برابر میان‌رده‌های سامسونگ که تا ۴ سال بروزرسانی اندروید دریافت می‌کنند چندان قابل‌توجه نیست؛ اما با توجه به قیمت گوشی پوکو قابل قبول است.

به طور کلی اگر به دنبال یک گوشی ارزان‌قیمت برای بازی کردن هستید و انتظار عملکرد چندین ساله و پایدار از گوشی ندارید، گوشی‌های پوکو گزینه‌های خوبی هستند. مخصوصا در بخش میان‌رده گزینه‌هایی از پوکو وجود دارد که نسبت به رقبا ارزش خرید بالاتری دارند؛ اما اگر می‌خواهید بودجه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیون تومان را صرف خرید گوشی پوکو کنید باید بدانید گزینه‌های بسیار دیگری وجود دارند که بهتر است قبل از خرید، گوشی پوکو را با آن‌ها مقایسه کنید.

مقایسه قیمت و مشخصات گوشی ها در زومیت

اگر بین مدل‌های مختلف پوکو سرگردان شده‌اید یا نمی‌توانید بین چند مدل مشابه از پوکو و سایر برندها به یک جمع‌بندی درست برسید، می‌توانید از زومیت کمک بگیرید. لیست قیمت گوشی زومیت مشخصات فنی دقیق، تصاویر و قیمت انواع گوشی را در اختیارتان قرار می‌دهد. امکان شخصی سازی این لیست از طریق مشخص کردن بودجه یا برند مورد نظرتان نیز وجود دارد.

در لیست قیمت گوشی هر مدلی که با بودجه و سلیقه‌ی شما سازگاری دارد را انتخاب کنید و گزینه‌ی مقایسه را برای آن تیک بزنید. می‌توانید تا ۴ گوشی را برای مقایسه‌ی همزمان در یک صفحه انتخاب کنید. پس از این کار وارد صفحه‌ی مقایسه شوید تا کلیه‌ی مشخصات هر چهار گوشی را به همراه تصویر اصلی و قیمت آن‌ها در فروشگاه‌های آنلاین مشاهده کنید. برنده‌ی این مقایسه مناسب‌ترین گوشی برای شما خواهد بود.

برای خرید آنلاین، روی گوشی منتخب خود کلیک کنید و وارد صفحه‌ی اختصاصی آن شوید، در این صفحه به نظرات و بررسی‌های سایر کاربران نیز دسترسی خواهید داشت. یک گراف قیمت نیز نوسانات قیمت گوشی مورد نظرتان را به نمایش می‌گذارد. زبانه‌ی فروشندگان قیمت جایی است که فهرستی از فروشندگان آنلاین معتبر عرضه‌ کننده‌ی گوشی منتخب شما قرار دارد. کلیک روی هر فروشگاه شما را به صفحه‌ی خرید گوشی مورد نظرتان در آن فروشگاه هدایت خواهد کرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • موتورولا Edge 50 Ultra را با آخرین تراشه هوش مصنوعی Qualcomm معرفی کرد
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max