Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراهیم صالحی عمران، درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در ۱۷۶ دانشکده استان، اظهار کرد: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای بستگی به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

وی افزود: از آنجایی که دروس عملی و کارگاهی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیش از ۷۰ درصد درس‌ها را شامل می‌شود، از برگزاری امتحانات به شیوه حضوری استقبال می‌کنیم، اما شیوع کرونا و اهمیت سلامتی دانشجویان برگزاری مجازی امتحانات را در اولویت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: برای برگزاری کلاس‌های عملی تا کنون با چالش‌های جدی رو به رو بوده ایم و روند اجرای آن‌ها را به دانشکده‌های مستقل سراسر کشور واگذار کرده ایم تا در صورت عادی شدن شرایط از برگزاری کلاس‌های عملی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عقب نمانند.

وی درباره حقوق اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی این دانشگاه، گفت: برای افزایش حقوق اعضای هیأت علمی هیچ تصمیم جدیدی اتخاذ نشده، اما ۵۰ درصد به حقوق اعضای غیر هیأت علمی و کارکنان در آینده اضافه می‌شود. البته تا کنون مجوزهای لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه در این زمینه داده نشده است.

کد خبر 5120286

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای افزایش حقوق دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشجویان دیوان عدالت اداری آزمون استخدامی پذیرش بدون آزمون آزمون زبان انگلیسی امتحانات پایان ترم ویروس کرونا دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا خواهد شد

معاون شهردار تهران از موافقت شهردار پایتخت با ترمیم حقوق کارکنان رسمی این مجموعه خبر داد. 

به گزارش ایسنا، مجید باقری با بیان این‌که بهبود معیشت و قدردانی از زحمات ارزشمند کارکنان شهرداری تهران همواره از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی آقای دکتر زاکانی است، گفت: اجرای بسته خرسندساز با محورهای متنوع رفاهی-حمایتی از مصادیق بارز این دغدغه‌مندی است. 

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به این‌که ما در شهرداری تهران یک خانواده بزرگ هستیم اما تنوع روابط استخدامی، و نظام‌های جبران خدمت، سبب بروز شکاف‌های جدی در مدل‌های پرداخت حقوق بین همکاران رسمی و قراردادی شده است، افزود: سال گذشته، مکاتبات و پیگیری‌های متعددی توسط دکتر زاکانی شهردار محترم تهران از مراجع مرتبط از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور  صورت گرفت و جلسات کارشناسی خوبی با آن سازمان برگزار شد. 

باقری اظهار داشت: در سال جدید نیز شهردار محترم مجدداً پیگیری جدی در این خصوص کردند و در نهایت به پاس زحمات متعهدانه همکاران خدوم شهرداری در تحقق اهداف، با توجه به زمان‌بر بودن مراحل اداری تحقق موضوع و برگزاری جلسه شورای عالی حقوق و دستمزد، شهردار محترم تهران دستور دادند که به موازات تداوم پیگیری‌های پیشین از مراجع ذیربط، ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران با اعمال تأثیر در سایر مؤلفه‌های حقوقی به اجرا در آید. 

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، وی تاکید کرد: ضمن تشکر صمیمانه از شهردار محترم تهران، ان‌شاءالله پس از شب‌های نورانی قدر، با همت همکاران حوزه سرمایه انسانی، همه احکام ترمیم حقوق همکاران رسمی صادر و جزئیات بیشتر در این خصوص نیز در اولین نشست با جمعی از کارکنان خدوم شهرداری تهران اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا خواهد شد
  • حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • بعضی مفسران نظر خود را بر ترجمه تفسیری قرآن تحمیل می‌کنند
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار/رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با ایرانیان مقیم خارج