Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس بستری شده در استان زنجان افزوده شده است.

او افزود: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۶۵۶ نفر به علت ابتلا و یا مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی زنجان نمونه برداری یا بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قزلباش بابیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در زنجان هیچ بیماری به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست نداده است، گفت: تعداد جان باختگان کرونایی استان زنجان هزار و ۱۱۰ نفر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس تا به امروز ۵ هزار و ۵۰۶ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

در استان زنجان هم اکنون ۱۵۵ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار تزریق واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی تاکنون


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر محمد دادرس گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا پنج فروردین ۱۴۰۳ در فعالیت‌های مراقبت‌های بهداشتی مرزی بالغ بر ۳۶۷ هزار و ۸۶۵ غربالگری سندرومیک، ۱۵۳۶ تست کرونا، ۲۸۶ تست مالاریا، ۳۸۹ تست وبا و ۹۲ مورد واکسیناسیون سرخک انجام شده است.
وی افزود: در بخش فعالیت‌های مراقبت بیماری‌های واگیر در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز در این مدت ۹۴۱ مورد بازدید، ۲۳۶۷ مورد واکسیناسیون هاری، ۴۸۳ مورد نمونه گیری و ۲۱۴۵ مورد تست کرونا انجام شده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • بیش از ۲ هزار تزریق واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی تاکنون