Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@16:05:56 GMT

واکنش AFC به نتیجه دربی ۹۴

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۷۸۴۲

واکنش AFC به نتیجه دربی ۹۴

سایت رسمی AFC نوشت: استقلال با وجود اینکه در دقایق پایانی دیدار با پرسپولیس موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما صدر جدول لیگ برتر را از دست داد.

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره دیدار شب گذشته (دوشنبه) استقلال و پرسپولیس که به تساوی 2 - 2 انجامید، نوشت: گل تساوی‌بخش و دیرهنگام مهدی قایدی در دقیقه 94، استقلال را از شکست در دربی تهران به کسب یک امتیاز رساند تا پرسپولیس، چهارمین تساوی متوالی خود را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با آغاز مسابقه بلافاصله با گل ارسلان مطهری پیش افتاد، اما پرسپولیس به بازی برگشت. این تیم ابتدا با گل تساوی مهدی عبدی در دقیقه 51 و یک ربع بعد با گل وحید امیری از حریف پیش افتاد. به نظر می‌رسید فینالیست لیگ قهرمانان آسیا در آستانه کسب اولین پیروزی خود از ماه نوامبر است، اما گل پایانی بازی توسط بازیکن 22 ساله استقلال در وقت اضافه به ثمر رسید تا پرسپولیس با وجود داشتن چند دیدار معوقه، در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد.

گل قایدی به استقلال کمک کرد تا از شکست مقابل رقیب اصلی خود نجات یابد، اما عدم کسب پیروزی در روز بزرگ تهران به معنی این بود که استقلال دیگر در صدر جدول لیگ برتر قرار ندارد. این افتخار به صنعت نفت آبادان رسید که روز یکشنبه، نساجی را یک بر صفر شکست داد و 21 امتیازی شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی پرسپولیس استقلال دربی 94

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه

امید عالیشاه کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس بعد از تمام شدن بازی های ملی با یک استوری به استقبال بازی های باشگاهی رفت. تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی می جنگد اما سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مانع سختی به نام استقلال دارند. استقلال هم اکنون با عملکرد بی نظیر شاگردان نکونام در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیسی ها در تعقیب آنها هستند.

تیم ملی ایران در این فیفادی در دو بازی به مصاف ترکمنستان رفت و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشت. این بازی ها در چارچوب مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم