Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک امروز در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش در بحث کرونا عملکرد خوب داشته است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه کمترین آمار مبتلایان مربوط به مجموعه آموزش و پرورش بود، علت آن را بیشتر بحث آگاهی و اطلاعات علمی فرهنگیان عنوان کرد. ‌

اتابک بی‌ثباتی کرونا را متذکر شد وگفت: وضعیت شهرستان زرد اما آمار شهرستان رو به افزایش است که بیشتر به دلیل ساده انگاری است و محبور هستیم محدودیت‌ها را اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه تصریح کرد: سهل انگاری و ساده انگاری متاسفانه باعث بالا رفتن امار شهرستان شده است.

وی تاکید کرد: کلاس‌های درس مقدم بر سلامت مردم و دانش آموزان نیست.

اتابک گفت: آموزش وپرورش فرصت دارند به لحاظ زیرساختی امادگی داشته باشند تا در شرایط شبه کرونا دچار مشکل نشود.

وی گفت: وضعیت شهرستان زرد اما شکننده است و نتیجه محدودیت‌ها بعد از چند هفته معلوم می‌شود.

اتابک اضافه کرد: تنها راه کنترل کرونا قطع زنجیره انتقال است و آموزش و پرورش باید در این زمینه حساس باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت زرد کرونا کلاس درس در کرونا فارس فرماندار کهگیلویه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است

براساس گزارشات مردمی در حال حاضر اخذ نوبت سنجش سلامت برای دانش آموزان اتباع کلاس اول ابتدایی‌ و پیش دبستانی امکان‌پذیر نشده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، براساس گزارشات مردمی در حال حاضر اخذ نوبت سنجش سلامت برای دانش آموزان اتباع کلاس اول ابتدایی‌ و پیش دبستانی، حتی آن دسته اتباع دارای مدارک اقامتی کارت آمایش (کارت هوشمند)، پاسپورت اقامتی، پاسپورت خانواری و برگه سبزرنگ سرشماری امکان‌پذیر نشده است.

یکی از شروط اصلی ثبت نام کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در مدارس، سنجش سلامت است که به منظور ارزیابی سلامت جسمانی در بدو ورود به دبستان هر ساله انجام می‌شود؛ برای این کار والدین باید به پایگاه‌‌های سنجش مراجعه کنند تا بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت دانش ‌آموز ارزیابی ‌شود.

والدین دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی می‌بایست در زمان اعلام شده توسط سازمان آموزش و پرورش به سایت ثبت نامی مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم های ثبت نامی، نوبت گیری برای سنجش را انجام دهند.

چگونه برای کلاس اولی‌ها نوبت "سنجش سلامت" بگیریم؟سنجش سلامت 75 درصد کلاس اولی‌ها؛ 31 اردیبهشت آخرین فرصتاردیبهشت آخرین فرصت سنجش سلامت کلاس اولی‌ها

 نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اول دبستان سال تحصیلی  1403 - 1404 از آبان ماه 1402 آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ماه 1403 ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر بسیاری از خانواده‌های اتباع به علت نداشتن کدملی و سیم کارت، موفق به اخذ نوبت سنجش نشده‌اند.

براساس گزارش رنا مشخص شده است که تعداد خیلی محدودی از اتباع خارجی که با کد یکتا سیم کارت به نام شان ثبت شده است، در دی ماه و بهمن ماه ١٤ ٢ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند موفق به اخذ نوبت سنجش شده اند، اما از اسفند ماه ١٤ ٢ افرادی که با کد یکتا نیز سیم کارت به نام شان ثبت شده بود، نمیتوانستند وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شوند.

 انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور