Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برگزاری برخط رویداد آلودگی هوا و صدا در تهران خبر داد و گفت: این هم‌اندیشی تخصصی یک روزه با حضور متخصصان در قالب برپایی میزگردی با محوریت مباحث اجرایی و ارائه مقالات علمی در روز چهارشنبه اول بهمن به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ حسین شهیدزاده با اعلام اینکه این رویداد از سوی شرکت کنترل کیفیت هوا و با مشارکت اداره‌کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و انجمن هوای پاک برپا می‌شود، افزود: در ابتدای این هم‌اندیشی تخصصی، گزارشی از وضعیت هوای تهران در سال جاری به همراه گزارشی از موارد اجراء نشده قانون هوای پاک، ارائه خواهد شد و سپس میزگرد بررسی چالش‌های آلودگی هوای تهران برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: هوای آلوده تا اوایل بهمن ماه ادامه دارد
وی با معرفی موضوعات این رویداد همچون عوامل آلاینده هوای تهران، دوچرخه‌سواری و آلودگی هوا، آثار آلودگی صدا بر اختلال خواب، اتوبوس‌های برقی، منشاء‌یآبی بوی نامطبوع و ذرات معلق تهران که در قالب مقالات این هم‌اندیشی ارائه می‌شوند خاطرنشان کرد: همچنین در این رویداد، موضوع ارتباط آلودگی هوا و بیماری کووید ۱۹ به صورت ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.   انتهای پیام/ برچسب ها: شرکت کنترل کیفیت هوا آلودگی هوای تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوا آلودگی هوای تهران شرکت کنترل کیفیت هوا هوای تهران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی پیش از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت مناسبت‌های ایام از جمله روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز زمین پاک اظهار کرد: همه مردم در پاک نگه داشتن محیط زیست وظیفه دارند و ما به عنوان مدیران و مسئولان شهری در حوزه‌های مرتبط مانند حمل و نقل پاک و ترویج انرژی‌های نو و…در تلاش هستیم که اقداماتی ویژه را انجام دهیم.

وی گفت: امیدواریم امسال قبل از رسیدن روزهای آلوده و مواجه شدن با تعطیلی‌ها، برنامه‌ریزی کرده و صنایع نیز آلایندگی خود را کاهش دهند، در این راستا کوچک‌ترین کاری که باید انجام شود برنامه‌ریزی برای انتقال صنایع آلاینده به شعاع قانونی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدواریم اقتدار سپاه روز افزون باشد و همان طور که اکنون نیز حامی مستضعفان جهان است، این نقش را ایفا کند.

وی ادامه داد: این روزها عملیات وعده صادق توسط سپاه و دیگر نیروهای نظامی کشور انجام شد و همین اقدام کافی بود برای اینکه قدرت ایمان و ایثارگری، اخلاص و شهادت طلبی را نشان دهد.

نورصالحی گفت: دشمنان در ابتدای انقلاب تصور می‌کردند ظرف یک هفته می‌توانند این انقلاب را از میان ببرند اما امروز کشورهایی که در سازمان ملل حق وتو دارند در مقابل اقتدار این نظام سر تعظیم فرو می‌آورند و نگران عملیات متقابل جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: بابت این انقلاب و تشکیل این نظام مقدس و سپاه پاسداران و بابت این اقتدار و قدرت بازدارندگی باید خداوند را شاکر باشیم و نشان این شکرگزاری خدمت صادقانه به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنا به مناسبت‌های اخیر، امروز در قرارگاه سپاه سیدالشهدا (ع) حضور پیدا می‌کنیم تا به نمایندگی از مردم از عزیزان سپاه پاسداران تقدیر به عمل آوریم.

وی در ادامه با اشاره به انتصابات اخیر در شهرداری گفت: در ابتدای سال هستیم و این انتظار و پیگیری وجود دارد که از روزهای خدمت باقی مانده بهترین استفاده صورت گیرد و مطالبه جدی و همیشگی شورای اسلامی شهر اصفهان این است که به صورت سریع وارد اجرای اقدامات و پروژه‌ها شویم. برخی موارد از یکی دو سال قبل آغاز شده و این مطالبه وجود دارد که این پروژه‌ها که در حوزه‌های مختلف عمرانی، بافت شهری، حمل و نقل، خدمات شهری و… است تا پایان سال به بهره برداری برسند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شورا در کمیته‌های نظارتی ملاقات مردمی است اما عمده کار این کمیته‌ها کنترل پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌های مناطق و تحقق برنامه و بودجه آن‌هاست، شورا انتظار دارد که امسال حوزه شهرسازی و دیگر بخش‌ها پرتلاش ظاهر شوند و سفره نوبت‌های طولانی بازدید جمع شود و خود اظهاری به صورت صحیح و با رعایت حفظ حقوق شهر تحقق پیدا کند.

کد خبر 6084001

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران در سومین روز اردیبهشت
  • انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد