Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد کوبا بار دیگر وارد لیست «کشورهای حامی تروریسم» شده است.

به گزارش آناتولی، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: وزارت امور خارجه ایالات متحده کوبا را به دلیل امکان پناه دادن به تروریستها و حمایت از تروریسم بین‌المللی، به لیست کشورهای حامی تروریسم افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در راستای عادی سازی روابط با کوبا، این کشور را از لیست کشورهای حامی تروریسم خارج کرده بود.

پمپئو ضمن اشاره به اینکه دولت ترامپ از ابتدا در صدد مقابله با اقدامات کوبا در قبال مردم آن و فعالیت‌هایش در قاره آمریکا به ویژه در ونزوئلا بوده، گفت: با این اقدامات، یک بار دیگر دولت کوبا را بازخواست کرده و به آنها پیام واضحی می‌دهیم: رژیم کاسترو باید حمایت خود را از تروریسم بین المللی و مداخله در عدالت ایالات متحده متوقف کند.

بیشتر بخوانید: همکاری ایران و کوبا برای ساخت واکسن کرونا (فیلم) آخرین خدمت دولت ترامپ و پمپئو به عربستان سعودی پمپئو: انصارالله را گروه "تروریستی" اعلام می‌کنیم لینک کوتاه: asriran.com/003D1W

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آمریکا کوبا تروریسم کشورهای حامی تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • نگاه کرامت‌مندانه ایران به کشورهای همسایه برای تشکیل یک منطقه قوی