Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:06:28 GMT

خودروها عامل کمبود گاز مایع در کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۹۶۰۵

خودروها عامل کمبود گاز مایع در کشور هستند

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره مشکلات توزیع کپسول گاز مایع در برخی از استان ها گفت: وظیفه ما در بحث گاز مایع این است که آن را از مبادی تولید به شرکت‌های توزیع کننده طرف قراردادمان در انبار‌های نفتی تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۷۴ شرکت طرف قرارداد حقوقی ما هستند و وظیفه دارند گاز مایع را تحویل بگیرند و در شهرهای مختلف توزیع کنند.

ویس کرمی ادامه داد: وظیفه دیگر ما این است که بستر توزیع سوخت LPG را برای این شرکت‌ها فراهم کنیم که زیر ساخت های این کار در سراسر کشور از طریق الکترونیکی فراهم شده است.

او گفت:شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مصرف کنندگانی که مجاز به استفاده از گاز LPG هستند را شناسایی کرده است؛ این سوخت صرفاً برای مصارف پخت و پز و استفاده خانواده های شهری یا روستایی است که به نفت گاز یا نفت سفید دسترسی ندارند. این خانواده ها را از طریق سامانه الکترونیکی شناسایی کرده ایم.

بیشتر بخوانید

افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی در بخش خانگی/ چطور از بحران پیش‌روی برق و گاز عبور کنیم؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه هر شهر را از طریق سامانه الکترونیکی که در دسترس داریم تعیین کرده ایم و حدود ۲ برابر مصرف مورد نیاز هر شهر را به شرکت‌های توزیع کننده تحویل می‌دهیم.

او دلیل کمبود گاز مایع را خودروها دانست و گفت:برخی افراد از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو استفاده می‌کنند که بسیار خطرناک است.

ویس کرمی گفت:دستگاه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت یا همان سازمان‌های صمت استانی وظیفه نظارت بر توزیع و رعایت قیمت‌های مصوب گاز مایع را دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت گاز مایع گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: بادریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز دارو‌های ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


سرهنگ حسین بساطی افزود: در بازرسی از این محل ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد کشف شد.


وی گفت: متصدی این واحد صنفی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص